Коротка анотація, мета, завдання
- Автор-розробник: Мирослава Малиш
Навчальна дисципліна «Культура політичної мови» акцентує на опануванні специфіки питань культури мови саме у політичному сегменті публічної комунікації, що уможливить отримання необхідних знань про основні принципи ефективного спілкування як частини політичного іміджу.
- Автор-розробник: Лариса Степанівна Козловська
Мета вивчення дисципліни ⎯ удосконалити рівень мовної компетенції здобувачів, поглибити їхні гуманітарні знання у діловій сфері, сформувати висококультурну національно-мовну особистість майбутнього учасника публічної комунікації.
- Автор-розробник: Лариса Степанівна Козловська
Мета дисципліни – забезпечити засвоєння теоретичних знань і вироблення стійких навичок з мовної культури сучасної бізнес-комунікації; підвищити рівень мовнокомунікативної компетенції майбутніх фахівців; сформувати висококультурну національно-мовну особистість студента-економіста.
- Автор-розробник: Наталія Лісняк
Тренінг-курс «Українська мова для медіапрофесіоналів» спрямований на вивчення специфіки писемної та усної комунікації, на формування мовних (орфографічних, лексичних, граматичних) і компетенцій для створення монологу та діалогу в публічному спілкуванні.
- Автор-розробник: Лариса Степанівна Козловська
- Автор-розробник: Галина Сюта
- Автор-розробник: Тетяна Кумейко
- Автор-розробник: Тетяна Кумейко
- Автор-розробник: Тетяна Кумейко
- Автор-розробник: Наталія Краснопольська
- Автор-розробник: Вікторія Товстенко
Мета курсу – формуватння лінгвістичної та комунікативної компетенції студентів-іноземців; свідоме засвоєння комунікативної функції мови, якій підпорядковуються безпосередньо загальноосвітня та краєзнавчо-виховна функції.
- Автор-розробник: CHEZHANOV SERHII
- Автор-розробник: Тамара Подгурська
Мета курсу – формування лінгвістичної та комунікативної компетенції студентів-іноземців; свідоме засвоєння комунікативної функції мови, якій підпорядковуються безпосередньо загальноосвітня та краєзнавчо-виховна функції.
- Автор-розробник: Тамара Подгурська
Дисципліна “Польська мова” як дистанційний курс зорієнтовує на практичне засвоєння усного та писемного мовлення, це практичне засвоєння студентами польської мови та нормативної бази її функціонування в комунікативно-мовленнєвих ситуаціях у різних сферах професійної діяльності та побуту, формування у студентів лінгвокраїнознавчої компетенції. Практична та фахова мета курсу — опанування студентами вмінь і навичок всіх видів вільної мовленнєвої діяльності в межах програмної тематики.
- Автор-розробник: Лариса Бондарчук
Дисципліна “Польська мова” як дистанційний курс зорієнтовує на практичне засвоєння усного та писемного мовлення, це практичне засвоєння студентами польської мови та нормативної бази її функціонування в комунікативно-мовленнєвих ситуаціях у різних сферах професійної діяльності та побуту, формування у студентів лінгвокраїнознавчої компетенції. Практична та фахова мета курсу — опанування студентами вмінь і навичок всіх видів вільної мовленнєвої діяльності в межах програмної тематики.
- Автор-розробник: Лариса Бондарчук
Українознавство (модуль "Мова і національна самоідентифікація") - Козловська, Терещенко - IESU11014U
- Автор-розробник: Лариса Степанівна Козловська
- Автор-розробник: Світлана Терещенко
Ефективне наукове спілкування залежить від багатьох факторів, але одним з визначальних є рівень мовної компетенції його учасників, які
- знають особливості наукового комунікативного процесу,
- розуміють основні характеристики видів та засобів спілкування (словесних і несловесних),
- зважають на способи зворотного зв'язку й мовну специфіку партнерської взаємодії,
- послуговуються мовними стратегіями й тактиками впливу на аудиторію, навичками досконалої мовної самопрезентації.
- Автор-розробник: Лариса Степанівна Козловська
- Автор-розробник: Світлана Терещенко
- Автор-розробник: Лариса Степанівна Козловська
- Автор-розробник: Лариса Степанівна Козловська
- Автор-розробник: Світлана Терещенко