Мікроекономіка  вивчає поведінку і механізм прийняття рішень окремими економічними суб’єктами (індивідами,  домашніми господарствами, підприємствами, організаціями, тобто мікросистемами),  які прагнуть досягти мети за наявних обмежених ресурсів і для яких до того ж можна знайти альтернативне використання. У центрі уваги мікроекономіки перебуває поведінка споживача і виробника та її оптимізація, ринковий попит і пропозиція,  відносні ціни товарів,  розподіл ресурсів за альтернативного їх використання, часткова і загальна рівновага  тощо.

Мета науки: формування ринково орієнтованого економічного світогляду майбутнього учасника суспільного виробництва, здатного до  професійної  діяльності  у якості економіста, менеджера або самостійної підприємницької діяльності, а також опанування студентами знань щодо принципів та методів прийняття оптимальних господарських рішень за наявних обмежених ресурсів та альтернативних можливостей їх використання.

Завдання:

  • надання знань про базові теоретичні положення мікроекономіки та пояснення на їх основі внутрішніх зв’язків і відносинміжекономічнимиявищами;
  •  прищеплення навичок використання інструментарію мікроекономічного аналізу;
  • підготовкадовивченняцієї галузі фундаментальних економічних знань в поглиблених курсах мікроекономіки, а також в прикладних дисциплінах, що базуються на мікроекономічній теорії.

    Основними результатами вивчення курсу є такі:

  • знаннябазовихположень, принципів та закономірностейщодофункціонуванняринковогомеханізму, формуванняпопиту і пропозиції, виборуспоживача і виробника;
  • вміннявикористовуватиінструментаріймікроекономічногоаналізу для вивчення та оптимізаціїповедінкиекономічнихсуб”єктів у ринковихумовах;
  • навичкизастосуванняприйомівмікроекономічнихдосліджень для аналізуефективностіфункціонуваннямікросистем в реальнихумовахгосподарювання;
  • теоретична підготовка до вивченняпоглибленихкурсівмікроекономіки, а такожприкладнихдисциплінфаховогоспрямування.