Курс дозволить зрозуміти ключові взаємозв'язки в системі бюджетування на підприємстві, навчитись розраховувати показники операційних і основних бюджетів (бюджету доходів і витрат – P&L, бюджету руху грошових коштів – CF), обґрунтовувати управлінські рішення на підставі аналізу планових бюджетів та звітів про їх виконання.

АНОТАЦІЯ ДИСЦИПЛІНИ

«ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА»

 

1. Мета опанування дисципліни в контексті підготовки фахівців зі спеціальності. Її взаємозв’язок з іншими дисциплінами навчального плану.

Метою дисципліни є формування у студентів сучасного економічного мислення та системи спеціальних економічних знань з теорії та практики господарювання первинної ланки економіки.

Для опанування даної дисципліни необхідні знання, уміння, навички з таких дисциплін: основи економічної науки, мікроекономіка, макроекономіка тощо.

 

2. Перелік компетенцій, яких набуде студент після опанування даної дисципліни:

ü здійснювати обґрунтований вибір сфери та напрямків діяльності, організаційно-правові форми ведення бізнесу;

ü розробляти плани розвитку підприємства та обґрунтовувати інноваційно-інвестиційні проекти різних напрямків;

ü організовувати експлуатацію, аналізувати та оцінювати ефективність використання персоналу, основного, оборотного та інтелектуального капіталу;

ü обирати типи та методи організації процесів виробництва;

ü визначати базові кількісні параметри діяльності підприємства (обсяги продукції, величину собівартості, рівень відпускних цін, фінансових результатів тощо);

ü здійснювати діагностику фінансово-майнового стану та ефективності діяльності суб’єктів господарювання;

ü визначати напрямки та обґрунтовувати загальний механізм здійснення трансформації та реструктуризації підприємств;

ü оцінювати рівень економічної безпеки та визначити напрями нейтралізації ризиків та загроз у виробничо-комерційній діяльності підприємства.

 

3. Сфера реалізації набутих знань і вмінь в майбутній професії.

Опанування комплексом знань, навичок та вмінь з дисципліни «Економіка підприємства» дозволяє успішно застосовувати їх на первинних посадах економістів, а також при раціоналізації управління фірмою й підвищення ефективності її діяльності при опануванні керівних посад суб’єкта господарювання.

 

Інноваційний менеджмент –  охоплює складну систему елементів бізнес-організації, на які чиниться управлінський вплив з метою забезпечення ефективного налагодження інноваційних процесів в середині організації із врахуванням та активною взаємодією із зовнішніми контрагентами, що сприяють підвищенню інноваційної активності компанії. 

Мета вивчення дисципліни – опанування теоретичним базисом інноватики  та закономірностями перебігу інноваційних процесів; набуття знань та навичок щодо системи інноваційного менеджменту в бізнес-організаціях, виконання типових завдань професійної діяльності менеджера у сфері управління інноваційною діяльністю

АНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Навчальна дисципліна « Тренінг-курс «Бізнес-проєктування»

Training course "Business design"

 

 

Дисципліна «Тренінг-курс «Бізнес-проєктування» побудована на узагальненні міжнародного та вітчизняного досвіду, здобутків науковців України та світу щодо  ініціалізації бізнес-проєктів, бізнес-планування та бізнес-моделювання.

Міждисциплінарні зв’язки: пререквізити та постреквізити. «Тренінг-курс «Бізнес-проєктування» як навчальна дисципліна інтегрує велику кількість базових понять та прийомів загальнотеоретичних та спеціальних навчальних дисциплін.

Пререквізити: навчальна дисципліна базується на знаннях та компететностях, що набуває здобувач  першого (бакалаврського)  рівня вищої освіти під час вивчення навчальних дисциплін «Маркетинг», «Фінанси підприємства», «Менеджмент проєктів», «Менеджмент персоналу», Тренінг-курс «ІТ-технології в менеджменті».

 Постреквізити: освіченість у сфері бізнес-проєктування є необхідною передумовою для засвоєння здобувачами матеріалу таких дисциплін циклу професійної підготовки, як  «Проєктування систем управління», «Стратегічне планування» та під час проходження міждисциплінарного тренінгу «Прийняття управлінських рішень». Знання, вміння й навички, набуті здобувачами при опануванні навчальної дисципліни, стануть їм у нагоді при проходженні практики та при підготовці кваліфікаційної бакалаврської роботи.

Мета вивчення навчальної дисципліни - сформувати у бакалаврів нової генерації  теоретичні знання та практичні навички  щодо змісту, призначення, методології та  інструментарію організаційно-економічного проєктування  бізнес- проєктів, оцінювання доцільності та ефективності їх реалізації .

Завдання (навчальні цілі) дисципліни: набуття знань та навичок  щодо теорії та методології бізнес-проєктування; ідентифікації  проблем споживачів та бізнес-організацій, генерування ідей щодо можливих шляхів та засобів їх розв’язання;  організаційно-економічного проєктування бізнес-проєктів  з підготовкою стандартного пакету документів проєкту ( проектна заявка, бізнес-план, бізнес-модель, фінансова модель тощо) ; оцінювання та відбору бізнес-проєктів з використанням кількісних та якісних критеріїв; презентації та захисту проєктів перед зацікавленими стейкхолдерами.

Предмет вивчення навчальної дисципліни - теоретико-методологічні положення проведення проблемного аналізу, ініціювання бізнес-проєктів, проведення їх організаційно-економічного обґрунтування,  оцінювання та відбір бізнес-проєктів.