Упішна товарна політика, динамізм і гнучкість виробництва, що зорієнтоване на задовільнення конкретних потреб покупців, є однією із головних умов ефективної виробнично-комерційної діяльності підприємства. Стрижнем цієї політики є концепція створення товарів ринкової новизни

Зважаючи на різноманітні ресурсні обмеження, притаманні вітчизняному економічному сьогоденню, особливої вагомості набуває комплексний аналіз і систематичне навчання на кращих прикладах ведення бізнесу. Такою сучасною управлінською технологією виступає бенчмаркінг. Використання його принципів і методів у процесі реалізації конкретних дослідницьких проектів на рівні підприємства дозволяє менеджменту здійснювати оперативний коригуючий вплив у межах управлінської системи, постійний пошук нестандартних підходів до вирішення складних ситуацій, оптимізувати виробничо-господарську діяльність шляхом орієнтування на досягнення бажаних цілей власного розвитку та ін.

    Навчальна дисципліна "Маркетинг" для галузей знань "Управління та адміністрування" двома мовами: українська & англійська. Викладення та послідовне вивчення дисципліни формує у студентів систему теоретитичних знань про маркетинг як науку і практичних навичок використання маркетингового підходу, інструментарію, методів та рішень задля забезпечення ефективної розробки, провадження і реалізації продуктів (послуг) на цільовому ринку. 

    Вивчення дисципліни передбачає аналіз ролі маркетингу в системі управління підприємством, засвоєння теоретичних основ дисципліни (понятійний та категоріальний апарат, концепції, моделі тощо), опанування апарату маркетингового аналізу, планування, організації та оптимізації маркетингової діяльності, формування глибинного розуміння сутності і основи раціонального використання маркетингового інструментарію задля ефективного прийняття рішень та супішного функціонування підприємства на ринку. 

 

Анотація навчальної дисципліни Швидкий розвиток  інформаційно – комунікативних технологій вносить суттєві корективи в процес налагодження комунікацій  з цільовою аудиторією. Окрім традиційних офлайн каналів поширення інформації щоденно виникають нові онлайн інструменти та платформи для взаємодії бізнесу з кінцевими споживачами та іншими суб»єктами ринку.  Досконале володіння потенціалу, переваг і недоліків та специфіки налагодження комунікації через нові інтернет майданчики, дозволить підприємству не лише охопити значну кількість представників  цільової аудиторії, проінформувати про наявні пропозиції, змінити ставлення до бренду та компанії, вплинути на купівельну поведінку, але й максимально інтегрувати бренд в життя людини, створити ком»юніті бренду тим самим посилити конкурентоздатність на ринку та досягти стратегічних цілей підприємства.

Мета дисципліни: є формування у студентів знань із теорії та практики інтернет-комунікацій, набуття умінь та навичок самостійної розробки програми просування продукції та послуг підприємства в мережі інтернет.

Основними завданнями дисципліни є:

 

  • досягти високого рівня теоретичної підготовки здобувачів, сформувати їх ринкове мислення в аспектах ефективного використання сучасних інструментів та технологій інтернет-комунікацій для вирішення маркетингових завдань підприємства
  • навчити слухачів самостійно розробляти, реалізовувати та оцінювати ефективність програми представництва  підприємства в мережі інтернет.

 Предметом дисципліни є методи та інструментарій регулювання процесу налагодження комунікацій підприємства з цільовою аудиторією в Інтернет середовищі для досягнення маркетингових цілей

Формування позитивної репутації підприємства на ринку, створення та підтримування його позитивного іміджу – найголовніші чинники забезпечення сильної конкурентної позиції будь-якої організації на ринку. Для цього підприємства мають не тільки встановлювати конструктивні зв’язки з клієнтами, дилерами та постачальниками, а й тісно співпрацювати з громадськістю, тобто формувати коло зацікавлених потенційних споживачів, знаходити прихильників серед інших ринкових суб’єктів, поширюючи позитивну інформацію про себе та виправляючи через засоби масової інформації думку про ті події, що є невиграшними для підприємств або їхнього товару. Досягненню цієї мети сприяє активне застосування інструментарію паблік рилейшнз (PR) у бізнесовій діяльності.