Упішна товарна політика, динамізм і гнучкість виробництва, що зорієнтоване на задовільнення конкретних потреб покупців, є однією із головних умов ефективної виробнично-комерційної діяльності підприємства. Стрижнем цієї політики є концепція створення товарів ринкової новизни

Зважаючи на різноманітні ресурсні обмеження, притаманні вітчизняному економічному сьогоденню, особливої вагомості набуває комплексний аналіз і систематичне навчання на кращих прикладах ведення бізнесу. Такою сучасною управлінською технологією виступає бенчмаркінг. Використання його принципів і методів у процесі реалізації конкретних дослідницьких проектів на рівні підприємства дозволяє менеджменту здійснювати оперативний коригуючий вплив у межах управлінської системи, постійний пошук нестандартних підходів до вирішення складних ситуацій, оптимізувати виробничо-господарську діяльність шляхом орієнтування на досягнення бажаних цілей власного розвитку та ін.