Курс макроекономіки базового рівня має за мету сформувати ключові уявлення про функціонування національної економіки як деякої цілісності з акцентом на проблемах загальної рівноваги та макроекономічної стабільності 

 

 

«Сталий розвиток (Sustainable development)» належить до числа новітніх навчальних дисциплін передбачає міждисциплінарний і системний підхід до вивчення основних проблем взаємодії людини і навколишнього середовища з точки зору принципів і стратегій прогресивного розвитку суспільства з врахуванням потреб майбутніх поколінь.

«Сталий розвиток (Sustainable development)» вивчає теоретико-методологічні та практичні аспекти аналізу сучасних економічних, політичних, демографічних, екологічних, та інших проблем розвитку суспільства в процесі його взаємодії з природою на засадах концепції сталого розвитку. 

Про що цей тренінг «Поведінкові засади ефективних бізнес-стратегій»?

Ми будемо вивчати поведінку організацій та індивідів, які досягли успіху.
Але цей курс також про програші та невдалістратегії.
Ми застосовуватимемо методологіюповедінкової економіки та теорії ігор дляпояснення як успішних, так і провальнихстратегій:
на рівні індивідів, які створювали компанії,
на рівні організацій, що еволюціонували.
Курс зосереджений на поведінковій економіці,поведінкових стратегіях та теорії ігор на практиці.

 

Анотація навчальної дисципліни «Мікроекономіка»

Навчальна дисципліна «Мікроекономіка» має на меті формування ринково-орієнтованого економічного світогляду майбутнього учасника суспільного виробництва, здатного до професійної діяльності у якості економіста-фахівця чи менеджера або людини здатної до самостійної підприємницької діяльності, шляхом опанування при вивченні цієї дисципліни знань щодо принципів та методів прийняття оптимальних господарських рішень за наявних обмежених ресурсів та альтернативних можливостей їх використання.

АНОТАЦІЯ

Історія економіки та економічної думки належить до дисциплін економічної теорії що вивчає історичні факти і події в розвитку господарських систем суспільств, які вплинули на її сучасний стан; здобутки світової економічної думки про господарське життя людей. Вона направлена на формування у студентів сучасного економічного мислення та здатностей використовувати історичний досвід людства в організації господарської діяльності суспільств. Методологічною основою ІЕ та ЕД виступає цивілізаційна парадигма суспільствознавства, що реалізує підходи та принципи некласичної науки. Виховання повноцінного спеціаліста – економіста є неможливим без поглибленого вивчення історії економічного розвитку країн Європейської цивілізації і її економічної думки, що дозволяє опанувати закономірності світового економічного розвитку, його особливості, зрозуміти логіку процесів, що відбуваються в сучасній вітчизняній економіці.

Інституціональна економіка- це сучасний напрям економічної теорії що, спираючись на принципи цивілізаційної парадигми суспільствознавства,  обґрунтовує цілісну систему наукових категорій, понять, моделей, методів дослідження та дозволяє більш повно та глибше відображати спеціальними економічними науками власні об'єкти та предмети досліджень, застосовувати нові методи наукового аналізу.Матеріал курсу є базовим для прикладних дисциплін маркетингу, менеджменту, економіки підприємства, економіки праці, фінансів та ін.

Коли ми говоримо про економіку, ми маємо на увазі ринок або економічну систему, де наш вибір взаємодіє один з одним. У цьому курсі ми обговорюємо, як і чому ми приймаємо економічні рішення, і як наш вибір впливає на економіку. Після закінчення цього курсу студенти матимуть чітке розуміння основних питань, з якими стикаються мікроекономісти, включаючи: поведінку споживачів та виробників, характер попиту та пропозиції, різні види ринків та те, як вони функціонують, та результати добробуту споживачів. та виробників. Будемо досліджувати, як ці формальні принципи та концепції застосовуються до реальних питань.

Мета вивчення дисципліни – формування ринково-орієнтованого світогляду у студентів як майбутніх учасників суспільного виробництва, здатних до  професійної  діяльності  економіста, фінансиста, бухгалтера, інвестора чи менеджера або підприємця, а також опанування студентами знань про принципи та методи прийняття оптимальних економічних рішень за наявних обмежених ресурсів та альтернативних можливостей їх використання.

Володіння основами мікроекономічного аналізу дозволяє вивчати найважливіші закономірності в поведінці окремих(первинних) економічних одиниць – домогосподарств і фірм, а також ринків, на  яких відбувається їхня взаємодія. Мікроекономіка пропонує універсальний інструментарій для прийняття обґрунтованих рішень щодо вибору обмежених засобів за наявності альтернативних можливостей. 

Дистанційний курс створено за нормативною програмою дисципліни «Мікроекономіка». Мікроекономічна теорія є цікавою як інструмент інтерпретації складних соціально-економічних процесів, які відбуваються у суспільстві.  Цінність її аналізу полягає у  використанні принципів, з позицій яких можна підходити до розв’язання економічних проблем або тлумачити їх. Метод мікроекономічного аналізу нині став трактуватись як «універсальна граматика» для суспільних наук.

Мета вивчення дисципліни – формування ринково-орієнтованого економічного світогляду майбутнього учасника суспільного виробництва, здатного до  професійної  діяльності  у якості економіста-фахівця чи менеджера або самостійної підприємницької діяльності, а також опанування студентами знань щодо принципів та методів прийняття оптимальних господарських рішень за наявних обмежених ресурсів та альтернативних можливостей їх використання.

Завдання (навчальні цілі) дисципліни полягають у формуванні студентами економічного способу мислення; усвідомленні ними основних закономірностей оптимального режиму функціонування економічних одиниць в умовах ринкової системи господарювання; знання основних принципів прийняття економічно раціональних рішень господарюючими суб’єктами; набуття навичок пояснення явищ, процесів і механізмів взаємодії ринкових агентів засобами інструментарію мікроекономічного аналізу. Одне з завдань курсу – скласти уявлення про те, що успіх всякого бізнесу залежить не лише від наявності стартового капіталу і підприємницького таланту,  а й від знання закономірностей функціонування економічних суб’єктів у різних ринкових ситуаціях та вміння їх ефективно використовувати. Без цих знань неможливо вільно орієнтуватись у пронизаній конкурентною боротьбою ринковій економіці.

В дисципліні «Галузевий аналіз» увагу зосереджено на теоретичних та практичних аспектах розвитку ринкових структур та напрямків державної галузевої політики. Використання апарату галузевого моделювання дає можливість не лише аналізувати закономірностей розвитку галузей, але й формувати підґрунтя для подальшого поглибленого вивчення положень економічної теорії у взаємозв’язку з питаннями економічної політики. 

Навчальна дисципліна «Мікроекономічний аналіз» є однією із складових комплексної підготовки фахівців галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» спеціальності 051 «Економіка»  освітньо-професійної програми «Економічна аналітика».

В мікроекономічному аналізі увагу зосереджено на теоретичних та практичних аспектах поведінки фірм в середовищі недосконало конкурентних ринків, а саме: питаннях вертикальної та горизонтальної взаємодії фірм, цінової дискримінації, диференціації продукції, інноваційної активності, наслідків такої поведінки фірм.

Використання апарату мікроекономічного моделювання дає можливість не лише аналізувати поведінку економічних суб'єктів з погляду їх ринкової взаємодії, але й формувати підґрунтя для подальшого поглибленого вивчення положень економічної теорії у взаємозв’язку з питаннями економічної політики.