Сучасні вимоги до підготовки майбутнього економіста потребують від нього: бути плідним учасником міжкультурної комунікації; мати навички та вміння ділового та ситуативного спілкування; бути спроможними отримувати і обробляти інформацію за допомогою новітніх технологій. Відтак, програма курсу спрямована на комплексний розвиток лінгвістичної, соціолінгвістичної, прагматичної та інформативної компетентності студентів. Предметом курсу є іноземний дискурс, необхідний для забезпечення ефективного спілкування у розмаїтті сучасних економічних і соціальних проблем. Завданням курсу є: засобами іноземної мови сприяти мобільності студентів через виконання практичних дій, пов'язаних з майбутньою професійною діяльністю.
- Автор-розробник: Алейнікова Марина Геннадіївна
- Автор-розробник: Случайна Лариса
- Автор-розробник: Алейнікова Марина Геннадіївна
- Автор-розробник: Случайна Лариса
Навчальна дисципліна «Ділова іноземна мова» є однією зі складових комплексної підготовки фахівців галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» спеціальності 051 «Економіка» освітньо-професійної програми «Міжнародна економіка».
Вимоги до підготовки бакалаврів з міжнародної економіки і менеджменту передбачають:
– Формування базових знань державною й іноземною мовами про сутність політичної, економічної, соціальної та духовно-культурної систем суспільства; структуру і закономірності функціонування економічних систем;
економічні суб’єкти, їхню взаємодію в національній ринковій системі та глобальному середовищі; управління розвитком економічних організацій різних типів; функціонування ринків товарів, грошей, праці та послуг; зміст міжнародних економічних відносин, основ і ролі міжнародного права; основи маркетингу в глобальному економічному середовищі, особливості економічних операцій в міжнародній діяльності України.
– Здатність застосовувати сформоване економічне мислення в аналізі економічного розвитку суспільств; визначати цілі економічної діяльності; застосовувати сучасні методи систематизації та аналізу інформації; формувати стратегії діяльності економічних організацій; проводити маркетингові дослідження світових ринків; обґрунтувати стратегії та моделі виходу на закордонні ринки як державною, так й іноземною мовами.
- Автор-розробник: Бобрівник Світлана Леонідівна
- Автор-розробник: Гайдученко Світлана Валентинівна
- Автор-розробник: Наталія Александрова
- Автор-розробник: Сініцина Надія
Навчальна дисципліна «Ділова іноземна мова» є однією зі складових комплексної підготовки фахівців галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» спеціальності 051 «Економіка» освітньо-професійної програми «Міжнародна економіка».
Вимоги до підготовки бакалаврів з міжнародної економіки і менеджменту передбачають:
– Формування базових знань державною й іноземною мовами про сутність політичної, економічної, соціальної та духовно-культурної систем суспільства; структуру і закономірності функціонування економічних систем;
економічні суб’єкти, їхню взаємодію в національній ринковій системі та глобальному середовищі; управління розвитком економічних організацій різних типів; функціонування ринків товарів, грошей, праці та послуг; принципів та стандартів бухгалтерського обліку; зміст міжнародних економічних відносин, основ і ролі міжнародного права; основи міжнародних фінансів; особливості економічних операцій в міжнародній діяльності України.
– Здатність застосовувати сформоване економічне мислення в аналізі економічного розвитку суспільств; визначати цілі економічної діяльності; застосовувати сучасні методи систематизації та аналізу інформації; формувати стратегії діяльності економічних організацій; орієнтуватися в потоках ресурсів на товарних, грошових, трудових ринках; укладати контракти та здійснювати економічні операції з іноземними партнерами; обґрунтувати стратегії та моделі виходу на закордонні ринки як державною, так й іноземною мовами.
- Автор-розробник: Бобрівник Світлана Леонідівна
- Автор-розробник: Гайдученко Світлана Валентинівна
- Автор-розробник: Наталія Александрова
- Автор-розробник: Сініцина Надія
Сьогодні знання кількох іноземних мов є нагальною потребою для переміщення світом, навчання, працевлаштування, подорожування, спілкування тощо, тому плюрилінгвізм (кількамовність) є пріоритетом європейської освітньої політики, де вивчення другої іноземної мови в більшості країн є обов’язковим. Для студентів факультету міжнародної економіки і менеджменту знання двох іноземних мов є нагально потрібним. Все це підвищує попит на кваліфікованих фахівців, які вільно володіють не однією іноземною мовою, та обумовлює необхідність вивчення курсу «Друга іноземна мова». Курс спрямований на комплексний розвиток лінгвістичної, соціолінгвістичної, міжкультурної та прагматичної компетентності студентів.
- Автор-розробник: Алейнікова Марина Геннадіївна
Сьогодні знання кількох іноземних мов є нагальною потребою для переміщення світом, навчання, працевлаштування, подорожування, спілкування тощо, тому плюрилінгвізм (кількамовність) є пріоритетом європейської освітньої політики, де вивчення другої іноземної мови в більшості країн є обов’язковим. Для студентів факультету міжнародної економіки і менеджменту знання двох іноземних мов є нагально потрібним. Все це підвищує попит на кваліфікованих фахівців, які вільно володіють не однією іноземною мовою, та обумовлює необхідність вивчення курсу «Друга іноземна мова». Курс спрямований на комплексний розвиток лінгвістичної, соціолінгвістичної, міжкультурної та прагматичної компетентності студентів.
- Автор-розробник: Алейнікова Марина Геннадіївна
Сьогодні знання кількох іноземних мов є нагальною потребою для переміщення світом, навчання, працевлаштування, подорожування, спілкування тощо, тому плюрилінгвізм (кількамовність) є пріоритетом європейської освітньої політики, де вивчення другої іноземної мови в більшості країн є обов’язковим. Для студентів факультету міжнародної економіки і менеджменту знання двох іноземних мов є нагально потрібним. Все це підвищує попит на кваліфікованих фахівців, які вільно володіють не однією іноземною мовою, та обумовлює необхідність вивчення курсу «Друга іноземна мова». Курс спрямований на комплексний розвиток лінгвістичної, соціолінгвістичної, міжкультурної та прагматичної компетентності студентів.
- Автор-розробник: Алейнікова Марина Геннадіївна