«Міждисциплінарний тренінг» дозволяє досягти формування групової динаміки, поєднати інформацію та емоційне ставлення до неї, підвищити рівень мотивації, здатність групи до колективного мислення та прийняття рішень, навчитись проводити ефективну комунікацію з партнерами, клієнтами туристичного підприємства та є логічним продовженням навчальних курсів, що розглядають питання організаційної, планово-економічної, маркетингової та управлінської діяльності підприємств туристичної індустрії

Основною вимогою розвитку туризму та підвищення привабливості країни як туристичного напряму в світовому просторі є розбудова туристичної індустрії та підвищення якості послуг, що пропонуються. Це потребує професіоналізму обслуговуючого персоналу та здатності фахівців з туризму створювати гостинну атмосферу, ефективно спілкуватися з відвідувачами, передбачати, виявляти та задовольняти їх бажання та потреби, бути доброзичливими та відкритими, регулювати свій психо- емоційний стан. 

Для цього необхідно сформувати у фахівців з туризму певний комплекс компетентностей, що потребує введення в навчальний процес крім традиційних видів занять ще й тренінгові заняття, які дозволяють особистості отримати певний досвід застосування своїх знань та вмінь у складних практичних ситуаціях. 

У зв'язку з цим виникла потреба у впровадженні нових інформаційних, методичних та педагогічних технологій при розробці тренінгів та тренінгових занять у рамках навчальних планів вищих навчальних закладів. Це формує у випускників туристичних спеціальностей готовність до трудової діяльності та ліквідує відсутність повністю сформованих загальних та професійних компетентностей, що дозволяє їм більш повно відповідати вимогам роботодавців. 

Застосування тренінгів у комплексі з іншими формами навчання дозволить формувати комплекс компетентностей фахівця здатного працювати в умовах швидкоплинної ринкової економіки, спроможного стрімко реагувати на виклики суспільно-економічного прогресу, бути ініціативним, володіти творчим мисленням.