Мета дисципліни – навчання студентів сучасним теоретичним основам і принципам роботи інфраструктури товарного ринку та формування у студентів знань та навичок щодо визначення оптимальної поведінки підприємства на конкретних товарних ринках.

За умов сучасної мережевої економіки ефективний розвиток господарських систем і взаємодія різних груп учасників ринку значною мірою ускладнюється, а їх забезпечення в управлінні стає все більш проблематичним. У діяльності підприємств звичайною є втрата результативності багатообіцяючих стратегічних підходів і оперативних рішень менеджменту на етапах впровадження змін, узгодження інтересів і організації співпраці впливових і зацікавлених у розвитку бізнесу економічних суб’єктів, конкретизації їх завдань, алгоритмів, параметрів спільної роботи. Великою мірою і як наслідок цього нівелюється потенціал, критично знижується рівень і ефективність реалізації базових принципів та головних орієнтирів комерційної діяльності компаній. Саме тому надзвичайно затребуваними є знання і навички системного запобігання конфліктним ситуаціям, а у разі виникнення таких – економічно виправданого їх розв’язання, пошуку і реалізації оптимальних для бізнесу компромісних рішень шляхом ведення переговорів. З урахуванням актуальних можливостей і обмежень сучасної глобальної економіки, характеру і впливових чинників розвитку партнерств та конкуренції підприємств, високоефективних бізнес-мереж особливої вагомості набуває вивчення і системне опанування кращого досвіду компаній-лідерів. Використання технологій, принципів і методів гармонізації параметрів взаємодії і розвитку ефективних довготривалих партнерств дозволяє успішно вирішувати складні завдання оптимізації виробничо-господарської діяльності за умов підвищеної конфліктності і мінливості бізнес-середовища, що вимагає складного і системного переговорного процесу між всіма учасниками ланцюгів створення цінності для споживачів для повномасштабного опанування перспективних ринкових можливостей.