Мета дисципліни – надання знань з дискретної математики як інструментарію дослідження, аналізу та моделювання різноманітних систем і процесів. підвищити математичну та алгоритмічну культуру студентів; вказати шляхи використання методів дискретної математики на практиці; сформувати уявлення про значення та область використання дискретної математики в сучасній математичній освіті; виробити навички розв’язання основних задач дискретної математики, вміння використовувати методи дискретної математики для побудови математичних моделей, постановки і розв’язання задач прикладної математики та програмування.

Метою курсу є набуття знань та вмінь застосовувати сучасний математичний апарат для розв'язування теоретичних і прикладних задач економіки та управління; коректного використання математичних понять та символів для виразу різноманітних якісних та кількісних співвідношень; логічно мислити; оперувати абстрактними поняттями (моделями економічних об'єктів); проводити дослідження та розв'язування математично формалізованих задач, пошуку оптимальних рішень та проведення аналізу отриманих результатів; самостійної роботи з науковою літературою.

Об'єднання проектів у портфель – це перехід від епізодичного аналізу окремих ІТ проектів, що виникають у компанії до вибудовування цілісної системи управління ІТ проектами в організації. Управління портфелем ІТ проектів є одним з інструментів нового, вищого рівня корпоративного управління проектами, що дозволяє збалансувати можливі протиріччя між напрямками діяльності компанії, ресурсами й пріоритетами різних проектів. Як результат: портфельне управління ІТ проектами дає можливість оптимізувати діяльність по досягненню стратегічних бізнес-цілей компанії.