Мета вивчення навчальної дисципліни «Держава та громадянське суспільство» – сформувати  систему базових знань закономірностей становлення держави та розвитку громадського суспільства як органічно цілісних та взаємозалежних процесів щодо забезпечення прав і свобод громадян, їх активної участі в державному управління задля забезпечення зростання суспільного та індивідуального їх добробуту. 

Знання теоретичних підвалин та світового досвіду особливостей розвитку означених процесів складають пізнавальні підвалини для усвідомлення українським суспільством складності та багатофакторності органічної взаємозалежності процесів зміцнення державності та розвитку громадянського суспільства в Україні. Вивчення закономірностей розвитку держави та механізму демократизації суспільства сприяють формуванню фундаментальних знань щодо принципів формування державної політики та державного управління, які охоплюють як публічну так і приватну сферу всіх видів людської діяльності, що має важливе практичне значення  в подальшій  діяльності здобувачів вищої освіти в органах державного управління України. 

Головною особливістю навчальної дисципліни «Цифрова демократія та інформаційні виборчі технології» є комплексний характер вивчення актуальних питань щодо інструментів цифрової демократії, участі в політичному процесі та їх нормативно-правового регулювання як на місцевому так і на державному рівнях. Також важливим є розвиток умінь та навичок сприяння членам територіальної громади у використанні інструментів цифрової демократії. Вивчення студентами даного курсу сприятиме формуванню в них раціональних уявлень про виборчий процесі, роль політичних технологів у ньому. Отримані знання сприятимуть розвитку у студентів важливих професійних навичок,  формуванню їх громадянської позиції.

Навчальна дисципліна «Держава та громадянське суспільство» є однією із складових комплексної підготовки фахівців-бакалаврів галузі  знань 28 «Публічне управління та адміністрування» спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування».

Мета вивчення навчальної дисципліни – сформувати систему базових знань закономірностей становлення держави та розвитку громадського суспільства як органічно цілісних та взаємозалежних процесів щодо забезпечення прав і свобод громадян, їх активної участі в державному управління задля забезпечення зростання суспільного та індивідуального їх добробуту.

Стабільність та міцність інститутів державності можливі за умов реалізації прав і свобод громадян, які гарантуються становленням громадянського суспільства. Знання теоретичних підвалин та світового досвіду особливостей розвитку означених процесів складають пізнавальні підвалини для усвідомлення українським суспільством складності та багатофакторності органічної взаємозалежності процесів зміцнення державності та розвитку громадянського суспільства в Україні. Вивчення закономірностей розвитку держави та механізму демократизації суспільства сприяють формуванню фундаментальних знань щодо принципів формування державної політики та державного управління, які охоплюють як публічну так і приватну сферу всіх видів людської діяльності, що має важливе практичне значення  в подальшій їхній діяльності в органах державного управління України.   

Навчальна дисципліна «Нормативно-правове забезпечення публічного управління» спрямована на опанування теоретичних і практичних аспектів нормотворчої діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування, основ адаптації законодавства України до правової системи Європейського Союзу, оцінювання корупційних ризиків під час прийняття нормативно-правових актів.

Навчальна дисципліна «Публічне право (Адміністративне право)» покликана поглибити теоретичні знання здобувачів щодо актуальних питань організації, функціонування, системи, завдань і функцій органів публічної адміністрації, застосування ними адміністративно-правових норм та використання форм і методів публічного адміністрування.

Навчальна дисципліна «Управління програмами та проєктами в публічній сфері» є однією із складових комплексної підготовки фахівців галузі знань 28 «Публічне управління та адміністрування» спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування».

Головною особливістю навчальної дисципліни «Управління програмами та проєктами в публічній сфері» є комплексний характер вивчення проєктної діяльності, її аналізу та аналітики в публічній сфері. Розділ І дисципліни «Концепція та методологія управління програмами та проєктами» опанування методології, необхідної для успішного управління проєктами, а також набуття навичок використання набутих знань й ефективного впровадження проєктних рішень у практичній діяльності, значущості різних аспектів, що містять аналіз ринку, технічний, інституційний, екологічний, соціальний, фінансовий та економічний аналіз та їх впливу на результати проєктної діяльності, Розділ ІІ дисципліни «Сучасні практики управління програмами та проектами» спрямований на розгляд значущості різних аспектів специфіки проєктної діяльності, опанування процесу управління ризиками, оцінки їх розмірів, планування заходів по їх запобіганню та визначення допустимих меж у процесі виконання проєкту. Розглядаються організаційні основи управління програмами та проектами в публічній сфері. Особлива увага приділена проектному менеджменту та сучасним аgile підходам до управління програмам та проектами.

Завдання навчальної дисципліни полягають у формуванні у здобувачів системи знань з теорії та практики управління якістю, особливостей стандартизації, сертифікації та ліцензування в умовах реформування публічного управління та європейської інтеграції

В умовах глобальних процесів цифровізації суспільства виникає необхідність запровадження цифрових технологій у сферу публічного управління, що дає змогу істотно підвищити ефективність публічного управління, забезпечити автоматизацію окремих функцій та процесів публічного управління, зекономити час та інші ресурси, створити умови для доступності та прозорості діяльності суб’єктів публічного управління.