Мета дисципліни полягає в знайомстві студентів та оволодінні ними сучасними математичними методами,  необхідними  для розв’язування теоретичних і практичних задач економіки (еластичність функцій, виробничі функції, граничний аналіз та ін.); виробленні  навичок математичного дослідження прикладних задач, побудови економіко-математичних моделей і формуванні математичних знань для оволодіння іншими дисциплінами математичного циклу; виробленні у студентів вміння самостійно поглиблювати і розширювати математичні знання  та впроваджувати  їх в  аналіз прикладних задач,  застосовувати спеціальні комп’ютерні програми для їх розв’язання, формуванні математичних знань для базової економіко-математичної культури, що дозволить забезпечити не тільки зв'язок теорії і практики, а і міждисциплінарні зв'язки.

 

Об’єктом курсу є  теоретичні та практичні застосування  основних математичних інструментів, які представлені в курсі «ВИЩА МАТЕМАТИКА», що дозволить майбутнім економістам самостійно приймати важливі рішення, вирішувати складні економічні задачі та конкурувати на ринку праці не лише в нашій країні, а й за її межами.

Дисціплину математика для економістів    вивчають для оволодіння сучасними математичними методами  необхідними  для розв’язування теоретичних і практичних задач економіки (еластичність функцій, виробничі функції, граничний аналіз та ін.); вироблення  навичок математичного дослідження прикладних задач, побудови економіко-математичних моделей і формування математичних знань для оволодіння іншими дисциплінами математичного циклу; вироблення у студентів вміння самостійно поглиблювати і розширювати математичні знання  та впроваджувати  їх в  аналіз прикладних задач та застосовувати спеціальні комп’ютерні програми для їх розв’язання.

Вставити анотацію курсу, 2 абзаци

Мета науки - розвиток у студентів логічного і алгоритмічного мислення, формування у студентів системи знань з теорії ймовірностей та математичної статистики, виробити вміння проводити аналіз випадкових процесів, використовувати математичний апарат, спеціально пристосований до аналізу випадкових явищ і процесів, що випливає з потреб обробки і узагальнення великого статистичного матеріалу в різних галузях.

Мета науки –оволодіння сучасними математичними методами  необхідними  для розв’язування теоретичних і практичних задач економіки (еластичність функцій, виробничі функції, граничний аналіз та ін.); вироблення  навичок математичного дослідження прикладних задач, побудови економіко-математичних моделей і формування математичних знань для оволодіння іншими дисциплінами математичного циклу; вироблення у студентів вміння самостійно поглиблювати і розширювати математичні знання  та впроваджувати  їх в  аналіз прикладних задач та застосовувати спеціальні комп’ютерні програми для їх розв’язання

Теорія ймовірностей та математична статистика є одним з базових курсів, що складають цикл загально-наукових дисциплін для економістів.

В процесі комп’ютеризації науки й народного господарства великого значення набуває математичне і особливо стохастичне моделювання економічних процесів. Інформатизаційні процеси сьогодні висувають до підготовки фахівців з економіки незрівнянно вищі вимоги. Сучасний економіст має не лише мати достатній рівень знань по своїй спеціальності, але й бути готовим до дослідницької роботи, мати теоретико-ймовірнісну базу щодо економічного прогнозування, в умовах невизначеності.

Теорія ймовірностей досліджує закони, що діють у сфері масових випадкових подій та явищ, а математична статистика займається розробкою методів збору та аналізу інформації на основі вибіркового методу, питаннями ймовірнісного оцінювання статистичних гіпотез, виявленням факторів впливу на результат практичної діяльності в умовах невизначеності. 

На базі теорії ймовірностей здійснюється обґрунтування методів математичної та прикладної статистики, які, у свою чергу, використовуються при плануванні та організації виробництва, під час системного аналізу будь-яких економічних структур та технологічних процесів, при оцінюванні якості продукції та економічних закономірностей її споживання.

 

Мета дисципліни -ознайомлення  та оволодіння сучасними математичними методами  необхідними  для розв'язування теоретичних і практичних задач економіки ( еластичність функцій, виробничі функції, граничний аналіз та ін.); вироблення  навичок математичного дослідження прикладних  задач , побудови економіко-математичних моделей і формування математичних знань для оволодіння іншими дисциплінами математичного циклу; вироблення у студентів вміння самостійно поглиблювати і розширювати математичні знання  та впроваджувати  їх в  аналіз прикладних задач.

 

Навчальна дисципліна «Вища математика» покликана формувати у майбутніх фахівців базові математичні знання та вміння, необхідні для розв’язання задач у професійній діяльності. Застосовувати отримані знання для створення математичних моделей основних економічних процесів та явищ, працювати з основами математичного апарату, необхідного під час планування та організації виробництва, економічного аналізу діяльності підприємства, проведення статистичного аналізу діяльності підприємства.

 

Мета дисципліни полягає в знайомстві студентів та оволодінні ними сучасними математичними методами,  необхідними  для розв’язування теоретичних і практичних задач економіки (еластичність функцій, виробничі функції, граничний аналіз та ін.); виробленні  навичок математичного дослідження прикладних задач, побудови економіко-математичних моделей і формуванні математичних знань для оволодіння іншими дисциплінами математичного циклу; виробленні у студентів вміння самостійно поглиблювати і розширювати математичні знання  та впроваджувати  їх в  аналіз прикладних задач,  застосовувати спеціальні комп’ютерні програми для їх розв’язання, формуванні математичних знань для базової економіко-математичної культури, що дозволить забезпечити не тільки зв'язок теорії і практики, а і міждисциплінарні зв'язки.