Мета науки: сформувати систему теоретичних знань, вмінь та практичних навичок у галузі міжнародної економіки, форм, методів та механізмів реалізації міжнародних економічних відносин.

Компетенції: дослідницький підхід до загальних систематизованих знань щодо глобальних тенденцій міжнародного співробітництва; вміння презентувати нові результати шляхом їх доведення та дискусії, уміння виконувати типові завдання у конкретних ситуаціях шляхом вибору і застосування основних методів, інструментів, матеріалів та інформації; комунікація: самостійна робота та взаємодія в колективі для виконання завдань, продукування деталізованих усних і письмових повідомлень; автономність і відповідальність: індивідуальна відповідальність за результати виконання завдань, самостійність у навчанні.

Дисципліна «Вступ до спеціальності» розроблена для забезпечення адаптації студентів першого курсу спеціальності міжнародна економіка факультету міжнародної економіки і менеджменту до процесу навчання саме у ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана». Навчальна дисципліна «Вступ до спеціальності» складається з двох модулів, зокрема модуль «Основи економічної науки» та модуль «Основи міжнародної економіки».

Global Entrepreneurship is designed to familiarize students with the capabilities of global business.

This course deals with issues related to finding and identifying opportunities in foreign markets, international business expansion, cross-cultural business communication, international agreements and networks. The course also examines the impact of intercultural features and institutional networks on global entrepreneurship. The advantages and contradictions of this process are explored.

 

The discipline aims to form the system of theoretical knowledge, practical skills and innovative approaches in conducting of entrepreneurship in the global context.

The discipline’s assignment (educational objective) consists of the following key tasks:

1) to develop leadership skills that will help realize entrepreneurial skills in the global environment;

2) to understand the essence and possibilities of entrepreneurial activities in the global environment;

3) to provide knowledge about global business opportunities;

4) to analyze the conditions for the development of entrepreneurship in different countries;

5) to make alternative business concepts for the implementation of international opportunities;

6) to build practical skills in conducting entrepreneurship in the global environment;

7) to use the acquired knowledge in practice in foreign economic activity.

Шановні студенти!

Вітаємо вас на сторінці тренінг-курсу «Міжнародна економіка»

Тренінг-курс передбачає виконання двох типів завдань:
Проблемне питання (із загальною оцінкою 40 балів), у період з 30.05.2022 по 5.06.2022

Теоретичні питання (із загальною оцінкою 60 балів), у період з 6.06.2022 по 8.06.2022

Мета науки: сформувати систему теоретичних знань, вмінь та практичних навичок у галузі міжнародної економіки, форм, методів та механізмів реалізації міжнародних економічних відносин.

Завдання курсу: 

  • озброїти студентів знаннями щодо сутності міжнародної економічної системи та закономірностей її розвитку;
  • навчити аналізувати і оцінювати політико-правове, економічне, соціально-культурне середовище міжнародних економічних відносин та інфраструктуру міжнародної економічної діяльності;
  • озброїти студентів методами і механізмами сучасної системи регулювання міжнародних економічних відносин;
  •  навчити аналізувати структуру та тенденції розвитку сучасного світового ринку товарів і послуг;
  • опанувати знаннями щодо сучасних тенденцій міжнародного руху факторів виробництва, капіталу, механізму міжнародної валютної системи, методології міжнародної розрахунків, розуміння логіки, напрямків і форм розвитку процесів міжнародної економічної інтеграції;
  •  навчити визначати сутність глобальних проблем сучасності та механізмів їх вирішення
  • сформувати вміння використовувати одержані знання у практичній зовнішньоекономічній діяльності України, враховуючи тенденції і перспективи світогосподарського розвитку.

Предметом курсу є:система міжнародних економічних відносин, що складається між національними економіками країн світу в умовах інтернаціоналізації та глобалізації.

Компетенції: дослідницький підхід до загальних систематизованих знань щодо глобальних тенденцій міжнародного співробітництва; вміння презентувати нові результати шляхом їх доведення та дискусії, уміння виконувати типові завдання у конкретних ситуаціях шляхом вибору і застосування основних методів, інструментів, матеріалів та інформації; комунікація: самостійна робота та взаємодія в колективі для виконання завдань, продукування деталізованих усних і письмових повідомлень; автономність і відповідальність: індивідуальна відповідальність за результати виконання завдань, самостійність у навчанні.

Мета науки: сформувати систему теоретичних знань, вмінь та практичних навичок у галузі міжнародної економіки, форм, методів та механізмів реалізації міжнародних економічних відносин.

Завдання курсу: 

  • озброїти студентів знаннями щодо сутності міжнародної економічної системи та закономірностей її розвитку;
  • навчити аналізувати і оцінювати політико-правове, економічне, соціально-культурне середовище міжнародних економічних відносин та інфраструктуру міжнародної економічної діяльності;
  • озброїти студентів методами і механізмами сучасної системи регулювання міжнародних економічних відносин;
  •  навчити аналізувати структуру та тенденції розвитку сучасного світового ринку товарів і послуг;
  • опанувати знаннями щодо сучасних тенденцій міжнародного руху факторів виробництва, капіталу, механізму міжнародної валютної системи, методології міжнародної розрахунків, розуміння логіки, напрямків і форм розвитку процесів міжнародної економічної інтеграції;
  •  навчити визначати сутність глобальних проблем сучасності та механізмів їх вирішення
  • сформувати вміння використовувати одержані знання у практичній зовнішньоекономічній діяльності України, враховуючи тенденції і перспективи світогосподарського розвитку.

Предметом курсу є:система міжнародних економічних відносин, що складається між національними економіками країн світу в умовах інтернаціоналізації та глобалізації.

Компетенції: дослідницький підхід до загальних систематизованих знань щодо глобальних тенденцій міжнародного співробітництва; вміння презентувати нові результати шляхом їх доведення та дискусії, уміння виконувати типові завдання у конкретних ситуаціях шляхом вибору і застосування основних методів, інструментів, матеріалів та інформації; комунікація: самостійна робота та взаємодія в колективі для виконання завдань, продукування деталізованих усних і письмових повідомлень; автономність і відповідальність: індивідуальна відповідальність за результати виконання завдань, самостійність у навчанні.

«Мережева економіка» – навчальна дисципліна, яка закладає основи системи знань і навичок щодо формування та управління конкурентними позиціями суб’єктів господарювання в умовах становлення та розвитку глобальної мережевізації світової економіки. Дисципліна передбачає послідовний цільовий виклад закономірностей сучасної парадигми розвитку процесів мережевізації господарської діяльності та особливостей їх використання в інтересах суб’єктів міжнародної економіки. Актуальність питань, що охоплюються дисципліною, зокрема мережевої парадигми соціально-економічного ровитку, полягає в поширенні теоретичних концепцій у прикладну площину, що призводить набуття компаніями та національними економіками кращих конкурентних позицій у світовій економіці. Ефективне управління діяльністю економічних систем та суб’єктів господарювання в умовах мережевої економіки сприятиме повній реалізації їх економічного потенціалу.
Міждисциплінарні зв’язки робочої програми навчальної дисципліни: «Мережева економіка» як навчальна дисципліна інтегрує велику кількість базових понять та прийомів загальнотеоретичних і спеціальних дисциплін таких, як: «Управління міжнародною конкурентоспроможністю», «Міжнародний менеджмент», «Міжнародні стратегії економічного розвитку», «Фінанси», «Бухгалтерський облік», «Міжнародна економіка», «Міжнародні фінанси», «Міжнародний маркетинг», «Економіка підприємств». Мета вивчення дисципліни – формування у здобувачів знань і базових навичок управління діяльністю суб’єктів міжнародної економіки в умовах мережевізації господарської діяльності. Завдання (навчальні цілі) дисципліни орієнтовані на глибоке розуміння: сутності мережевізації у світовому господарстві, теорії та концепцій її розвитку; середовища формування сучасних глобальних і міжнародних мереж та їх ключових компонентів; економічних, соціальних, технологічних і політичних аспектів забезпечення розвитку мереж глобальної інфраструктури міжнародних економічних відносин; визначення диспозиції суб’єктів глобальної мережі; визначення показників розвитку і чинників ефективності мереж; діагностування галузевих, регіональних і секторальних імперативів. Предметом дисципліни є закономірності та особливості діяльності суб’єктів міжнародної економіки в умовах мережевізації господарської діяльності.
Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей та програмних результатів навчання. Засвоєні здобувачами знання та набуті під час вивчення даної навчальної дисципліни навички є основою для здійснення практичної діяльності у міжнародних та національних мережах та ланцюгах вартості, корпорацій, що провадять свою діяльність у реальному секторі економіки, а також у сфері консалтингу.
Логіка викладання, структура і зміст дисципліни «Мережева економіка» дають змогу досягнути поставленої мети та отримати здобувачами зазначених вище загальних та фахових компетентностей.

Мета науки: сформувати систему теоретичних знань, вмінь та практичних навичок у галузі міжнародної економіки, форм, методів та механізмів реалізації міжнародних економічних відносин.

Компетенції: дослідницький підхід до загальних систематизованих знань щодо глобальних тенденцій міжнародного співробітництва; вміння презентувати нові результати шляхом їх доведення та дискусії, уміння виконувати типові завдання у конкретних ситуаціях шляхом вибору і застосування основних методів, інструментів, матеріалів та інформації; комунікація: самостійна робота та взаємодія в колективі для виконання завдань, продукування деталізованих усних і письмових повідомлень; автономність і відповідальність: індивідуальна відповідальність за результати виконання завдань, самостійність у навчанні.