Сучасні вимоги до підготовки
 майбутнього економіста потребують від нього: бути плідним  учасником міжкультурної комунікації; мати  навички та вміння ділового та ситуативного спілкування;  бути спроможними отримувати і обробляти інформацію за допомогою новітніх технологій.  Відтак, програма курсу спрямована на комплексний розвиток  лінгвістичної, соціолінгвістичної, прагматичної та інформативної компетентності студентів. Предметом курсу є іноземний дискурс, необхідний для забезпечення ефективного спілкування у розмаїтті сучасних економічних і соціальних проблем. Завданням курсу є: засобами іноземної мови сприяти мобільності студентів через виконання практичних дій, пов'язаних з майбутньою професійною діяльністю. 

Сучасні вимоги до підготовки майбутнього економіста потребують від нього: бути плідним  учасником міжкультурної комунікації; мати  навички та вміння ділового та ситуативного спілкування;  бути спроможними отримувати і обробляти інформацію за допомогою новітніх технологій.  Відтак, програма курсу спрямована на комплексний розвиток  лінгвістичної, соціолінгвістичної, прагматичної та інформативної компетентності студентів. Предметом курсу є іноземний дискурс, необхідний для забезпечення ефективного спілкування у розмаїтті сучасних економічних і соціальних проблем. Завданням курсу є: засобами іноземної мови сприяти мобільності студентів через виконання практичних дій, пов'язаних з майбутньою професійною діяльністю. 

Сучасні вимоги до підготовки майбутнього економіста потребують від нього: бути плідним  учасником міжкультурної комунікації; мати  навички та вміння ділового та ситуативного спілкування;  бути спроможними отримувати і обробляти інформацію за допомогою новітніх технологій.  Відтак, програма курсу спрямована на комплексний розвиток  лінгвістичної, соціолінгвістичної, прагматичної та інформативної компетентності студентів. Предметом курсу є іноземний дискурс, необхідний для забезпечення ефективного спілкування у розмаїтті сучасних економічних і соціальних проблем. Завданням курсу є: засобами іноземної мови сприяти мобільності студентів через виконання практичних дій, пов'язаних з майбутньою професійною діяльністю.