Анотація навчальної дисципліни – опанування навчальної дисципліни «Дипломатична  служба та бізнес-комунікації» передбачає оволодіння базовими категоріями, новітніми  концепціями, методами, інструментами та навичками у двох сферах професійної діяльності  бакалавра міжнародних економічних відносин - дипломатичній службі та бізнес-комунікаціях.

Дана навчальна дисципліна передбачає як опанування здобувачами фундаментальних  знань та міжнародної професійної термінології, компетенцій щодо основних груп процесів та  предметних областей/галузей знань, так і набуття практичних навичок завдяки не тільки  змістовним та цікавим учбовим завданням, заснованих на реальних кейсах дипломатичної  практики комунікацій на двосторонньому рівні, в роботі міжнародних організацій, конференцій і  самітів, бізнес-комунікацій міжнародних компаній, а й обов’язковій участі у розробці елементів  міжнародних стратегій бізнес-комунікацій тощо. 

Міждисциплінарні зв’язки навчальної дисципліни. Дипломатична служба та бізнес комунікації базуються на матеріалах дисциплін бакалаврського рівня: дипломатія, стратегічний  протокол і етикет, міжнародні економічні відносини, мікроекономіка, макроекономіка,  економіка підприємства, міжнародний порівняльний менеджмент, міжнародна торгівля,  міжнародна безпека. 

Метою опанування навчальної дисципліни «Дипломатична служба та бізнес комунікації» є володіння базовими категоріями, новітніми концепціями та методами у двох  сферах професійної діяльності бакалавра міжнародних економічних відносин - дипломатичній  службі та бізнес-комунікаціях завдяки формуванню у здобувачів фундаментальних знань та  міжнародної професійної термінології, компетенцій щодо зовнішніх зносин і дипломатичної  служби та практичних аспектів реалізації останньої у дво- та багатосторонніх форматах; організації та ефективної реалізації процесу бізнес-комунікацій на міжнародних ринках, набуття  практичних навичок у веденні міжнародних переговорів з урахуванням регіональних  особливостей, комунікації в мультикультурних командах, розробці міжнародної маркетингової  комунікаційної стратегії, визначення та застосування комунікаційних каналів та інструментів  взаємодії зі споживачем на зарубіжних ринках, а також оцінці ефективності бізнес-комунікацій. 

Креативний менеджмент (creative management) – це сукупність принципів, методів, форм та інструментів творчого здійснення ключових управлінських функцій (стратегічного та поточного планування, організації, керівництва, контролю, мотивації, комунікації,) в багатонаціональних підприємствах, насамперед у глобальних корпораціях. Креативний менеджмент охоплює більш складну систему творчих підходів порівняно із традиційним менеджментом, що ґрунтується на відпрацьованих у національних компаніях господарських практиках та вчить тому, як домогтися відчутного успіху для конкретної компанії в умовах непередбачуваних турбулентних змін у глобальній економіці. Ця дисципліна базується на тому, що використання сучасних управлінських інструментів креативного характеру та прийняття інноваційних рішень у виробничій, комерційній та фінансовій діяльності надає додаткові вигоди, переваги порівняно із застосуванням загальновживаних моделей ділового мислення. Це є неодмінною умовою нарощування міжнародної конкурентоспроможності багатонаціональних підприємств.

Шановні студенти вітаємо вас на курсу міжнародна економічна діяльність України!

Шановні студенти вітаємо вас на курсу міжнародна економічна діяльність України!

Мета дисципліни: формування у здобувачів вищої освіти теоретичних і практичних компетенцій щодо ефективного управління зовнішньоекономічною діяльністю компанії в сучасних умовах розвитку світової економіки.

КОРОТКИЙ ОПИС КУРСУ

Курс направлений на ознайомлення слухачів програми з особливостями міжнародного бізнес-середовища та специфікою ведення бізнесу в ньому. Кожна тема розглядається на макро- та мікро-рівнях та направлена на формування практичних навиків ведення міжнародного бізнесу –  розвитку та управління діяльністю компанії на міжнародному ринку.

 Зміст курсу сконцентровано на наступних темах:

-          сучасні прояви глобалізації та її вплив на учасників міжнародного бізнесу

-          сутність, види та особливості міжнародного бізнесу

-     міжнародне бізнес-середовище та основні його складові (політико-правове, соціо-    культурне, економічне, технологічне)

-          дослідження зарубіжних ринків, вибір та стратегія виходу на них

-          сучасні моделі продажів на зарубіжних ринках

-          регіональні особливості ведення міжнародного бізнесу

 

Метою курсу "Міжнародний операційний менеджмент" є формування у студентів розуміння основ та особливостей операційних стратегій глобальних компаній. Зважаючи на численні відмінності в операційних практиках національних та міжнародних компаній, матеріали даного курсу зосереджені на вивченні саме глобальних операційних стратегій. Студенти здобудуть розуміння сутності глобальних операційних компетенцій, глобальних ресурсо-орієнтованих операцій, глобальних операційних процесів, глобальних операційних практик. Матеріали курсу охоплюють найпопулярніші та часто використовувані на практиці класичні та новітні наукові теорії та принипи міжнародного операційного менеджменту. З особливою ретельністю підібрані для курсу всі навчальні кейси. Використання кесів дозволяє проілюструвати всі теоретичні матеріали практичними прикладами, а студентам отримати досвід вирішення реальних операційних проблем.

Шановні студенти вітаємо вас на курсу міжнародна економічна діяльність України!