«Міждисциплінарний тренінг» дозволяє досягти формування групової динаміки, поєднати інформацію та емоційне ставлення до неї, підвищити рівень мотивації, здатність групи до колективного мислення та прийняття рішень, навчитись проводити ефективну комунікацію з партнерами, клієнтами туристичного підприємства та є логічним продовженням навчальних курсів, що розглядають питання організаційної, планово-економічної, маркетингової та управлінської діяльності підприємств туристичної індустрії

Основною вимогою розвитку туризму та підвищення привабливості країни як туристичного напряму в світовому просторі є розбудова туристичної індустрії та підвищення якості послуг, що пропонуються. Це потребує професіоналізму обслуговуючого персоналу та здатності фахівців з туризму створювати гостинну атмосферу, ефективно спілкуватися з відвідувачами, передбачати, виявляти та задовольняти їх бажання та потреби, бути доброзичливими та відкритими, регулювати свій психо- емоційний стан. 

Для цього необхідно сформувати у фахівців з туризму певний комплекс компетентностей, що потребує введення в навчальний процес крім традиційних видів занять ще й тренінгові заняття, які дозволяють особистості отримати певний досвід застосування своїх знань та вмінь у складних практичних ситуаціях. 

У зв'язку з цим виникла потреба у впровадженні нових інформаційних, методичних та педагогічних технологій при розробці тренінгів та тренінгових занять у рамках навчальних планів вищих навчальних закладів. Це формує у випускників туристичних спеціальностей готовність до трудової діяльності та ліквідує відсутність повністю сформованих загальних та професійних компетентностей, що дозволяє їм більш повно відповідати вимогам роботодавців. 

Застосування тренінгів у комплексі з іншими формами навчання дозволить формувати комплекс компетентностей фахівця здатного працювати в умовах швидкоплинної ринкової економіки, спроможного стрімко реагувати на виклики суспільно-економічного прогресу, бути ініціативним, володіти творчим мисленням.

Дистанційний курс «РЕГІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА» (веб-ресурс науки) -- це систематизоване зібрання інформації та засобів навчально-методичного характеру, необхідних для засвоєння науки «Регіональна економіка», яке доступне через Інтернет за допомогою веб-браузера та/або інших доступних користувачеві програмних засобів. Він відповідає освітньо-професійній програмі та всім вимогам дистанційного навчання, розробленими і провадженими в навчальний процес у ДВНЗ «КНЕУ імені Вадима Гетьмана» («Уніфікованим вимогам щодо структури, наповнення та оформлення дистанційних курсів»).

Метою курсу є сформувати у студентів   уявлення про людину як  невідривну частини  природи,  для якої доцільно жити в гармонії  із законами функціонування  екосистем, раціонально використовувати ресурси і  нести відповідальність за збереження якості середовища її проживання; сформувати компетенцїї з проблем управління природокористуванням та природоохоронними процесами.

Доброго дня, шановні слухачі курсу!
У системі підготовки за спеціальністю 051 “Економіка” наукова дисципліна “Урбаністика” є обов’язковою.

У ній розкриваються:

  • Основні положення та поняття у сфері урбаністики та урбанізації;
  • Принципи та засоби формування архітектурних стилів;
  • Нормативно-правова база в сфері архітектурної та містобудівної діяльності;
  • Методи і методики здійснення урбаністичного проєктування.

Результати навчання:

В результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

 знати:

  • Основні положення та поняття у сфері урбаністики та урбанізації;
  • Індивідуальні характеристики архітектурних стилів;
  • Основні методи і методики здійснення урбаністичного проєктування

 вміти:

  • Розпізнавати будівлі та споруди за їх приналежністю до певного архітектурного стилю;
  • Користуватися нормативно-правовою базою в сфері архітектурної та містобудівної діяльності;
  • Розробляти урбаністичні проєкти для територій населених пунктів.

До зустрічі на курсі!
З повагою, ст. викл. Маркіна М.І.

Дисципліна «Основи екскурсійної діяльності» є однією із складових комплексної підготовки фахівців галузі  знань 24 «Сфера обслуговування» спеціальності 242 «Туризм». Екскурсійна діяльність, як одна зі складових турпродукту, є однією з основних мотивацій для подорожей. Екскурсія як процес наочного пізнання навколишнього світу нерозривно пов’язана з туризмом. Пересування з різними цілями у древніх народів, які історики туризму традиційно розглядають як витоки сучасних подорожей, сприяли розвитку торгівлі, встановлення релігійних і міжкультурних зв’язків. Можливості пізнання особливостей історичного шляху та культури інших народів могли з’явитися у мандрівників тільки в результаті наочного вивчення ними пам’яток, способу життя, повсякденної культури іншого народу під час перебування в цій місцевості, особистого спілкування з представниками цієї культури.

Мета вивчення дисципліни полягає у засвоєнні теоретичних та надбанні практичних навичок з основ екскурсійного обслуговування, а також формування теоретичних, професійних знань і практичних навичок щодо умов та принципів формування програми екскурсій; технології та організації екскурсій; методологічних засад підготовки екскурсій.

Завдання (навчальні цілі) дисципліни

  • засвоєння основ екскурсійної теорії;
  • оволодіння основними прийомами екскурсійної методики;
  • надбання практичних навичок в розробці та проведенні екскурсій.

Предметом вивчення дисципліни є технологія і організації надання екскурсійних послуг на туристсько-екскурсійних підприємствах.

Міждисциплінарні зв’язки навчальна дисципліна «Організація екскурсійної діяльності» викладається після вивчення дисциплін «Організація туристичних подорожей», та є дисципліною, що розширює професійні можливості випускників спеціальності «Туризм» надавати туристичні послуги, зокрема з організації ексурсійної діяльності. Дисципліна логічно пов’язана з викладанням дисциплін «Туристичне краєзнавство», «Історія і культура Києва», «Туризм міських агломерацій» тощо.

Навчальна дисципліна «Міжнародний туризм» – це науковий напрям туризмології, що вивчає теоретичні основи розвитку та функціонування індустрії подорожей на глобальному рівні.

Менеджмент туристичної сфери –це комплекс науково-теоретичних знань та практичних умінь і навичок для ефективного управління у проєктах та організаціях, які пов’язані з туризмом і подорожами.

Завданням менеджменту туристичної сфери – як навчальної дисципліни – є виявлення економічних, соціальних, психологічних, організаційних та фінансових закономірностей з метою визначення і використання на практиці для більш ефективного управління у проєктах та організаціях, які пов’язані з туризмом і подорожами.

Мета вивчення дисципліни «Менеджмент туристичної сфери» є опанування мистецтва ефективного управління у туристичній сфері, що включає формування системи теоретичних знань та прикладних вмінь і навичок щодо управління туристичними стартапами, засвоєння методологічного апарату менеджменту туристичної сфери,  стратегічного та тактичного планування у процесі управління туристичними проєктами; оволодіння правилами формування якісного та клієнтоорієнтованого туристичного продукту; застосування інформаційно-комунікаційних систем для реалізації туристичних проєктів, тощо.

Дисципліна передбачає набуття студентами сучасних системних знань та практичних навичок зі створення дієвої взаємодії між всіма суб’єктами туристичної індустрії на трьох рівнях: макрорівень (макрорегіон, країна), мезорівень (дестинація), мікрорівень (туристичне підприємство).

Дистанційний курс «РЕГІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА» (веб-ресурс науки) -- це систематизоване зібрання інформації та засобів навчально-методичного характеру, необхідних для засвоєння дисципліни «Регіональна економіка», яке доступне через Інтернет за допомогою веб-браузера та/або інших доступних користувачеві програмних засобів. Він відповідає освітньо-професійній програмі та всім вимогам дистанційного навчання, розробленими і провадженими в навчальний процес у КНЕУ імені Вадима Гетьмана («Уніфікованим вимогам щодо структури, наповнення та оформлення дистанційних курсів»).