«Етика» належить до дисциплін циклу гуманітарної підготовки, виконує гуманітарно-гуманістичні функції, і також є необхідною складовою професійної підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня „бакалавр”.

Мета дисципліни: ознайомлення студентів з предметним полем етики, понятійним апаратом та головними концептуальними інтерпретаціями; висвітлення сутності природи моралі як ціннісного ядра культури, особливостей моральнісного самовизначення особистості в контексті глобалізаційних викликів сучасності, забезпеченні оволодіння студентами основами фундаментальних та прикладних знань у сфері етики загалом та професійної етики фінансово-економічно діяльності зокрема.

Предмет дисципліни: моральність  у єдності  універсальних, нормативних та прикладних вимірів.

Завдання дисципліни полягає у здобутті знань щодо предмету етики, її основних завдань та основних концепцій походження моралі; щодо особливостей моральної регуляції, соціальної сутності моралі, структури, функцій моралі та особливостей її взаємодії з іншими формами суспільної свідомості, основних історико-культурних прикладів кодифікації моральної практики; щодо сутності категорій етики та понять моральної свідомості; щодо соціокультурних засад формування предмету етики бізнесу, закономірностей функціонування етики бізнесу, основних етичних концепцій та теорій, які використовуються для обґрунтування управлінських рішень та вирішення етичних дилем в сфері бізнесу; підвищенні якості моральної свідомості професіоналів у фінансовій  сфері, засвоєнні ними головних ціннісних орієнтацій та моральних стандартів бізнесу, оволодінню відповідним етичним інструментарієм для аналізу та прийняття рішень в конкретних ситуаціях ділового життя; опануванню етико-моральнісними основами професійної діяльності, культури спілкування та етикету.

Мета дисципліни: ознайомлення студентів з історією становлення предмету культурології, головними концептуальними інтерпретаціями культури та понятійним апаратом, історичними типами культур та їх особливостями, ознайомлення з різноманітними моделями світу і людини у різних типах культури. Виявлення ціннісного аспекту взаємовпливу культури та економіки. Введення в коло культурологічних проблем та навчання застосуванню культурологічного аналізу до конкретних явищ історії культури та сучасності, навчання мистецтву інтерпретації та розуміння Іншого, допомога у відкритті власної культурної ідентичності.

Анотація до навчальної дисципліни "Соціологія підприємництва"

Завдання навчальної дисципліни: Курс «Філософія» спрямований на ознайомлення студентів з однією з історично перших форм світоглядного знання - філософією; розкриття світоглядної, методологічної, аксіологічної та інших функцій філософського знання, аналіз його історичних типів; розкриття значення загальнонаукових методів пізнання для розуміння закономірностей буття та розвитку природи, суспільства й людини. 

Мета дисципліни: розвиток навичок критичного осмислення навколишнього світу та самоаналізу, визначення власного майбутнього шляхом формування ціннісних пріоритетів та світоглядних орієнтитів. 

Для здобувачів дистанційної форми навчання.