Мета дисципліни – забезпечити засвоєння теоретичних знань і вироблення стійких навичок з мовної культури сучасної бізнес-комунікації; підвищити рівень мовнокомунікативної компетенції майбутніх фахівців; сформувати висококультурну національно-мовну особистість студента-економіста.
- Автор-розробник: Наталія Лісняк
Мета дисципліни – актуалізувати знання про специфіку усної професійної комунікації, сформувати комплекс компетенцій для створення монологу та діалогу в публічному спілкуванні.
- Автор-розробник: Ірина Ярошевич
- Автор-розробник: Тетяна Кумейко
Анотація навчальної дисципліни.
Копірайтинг – система теоретичних знань та практичних навичок роботи з текстом як особливим утворенням у сучасному бізнесовому та медійному дискурсі. У навчальній практиці економічного університету ця дисципліна ознайомлює студентів з текстом як інструментом розв’язання різноформатних комерційних проблем з урахуванням національного та міжнародного контенту.
Міждисциплінарні зв’язки навчальної дисципліни. Інтегрована навчальна дисципліна «Копірайтинг» є вибірковою ланкою для формування фахово-комунікативних компетентностей майбутніх маркетологів та журналістів, має широкі міждисциплінарні зв’язки з більшістю навчальних дисциплін циклів загальної і професійної підготовки, оскільки базована на перетині інструментів маркетингу, психології, соціології та словесної майстерності.
Мета вивчення навчальної дисципліни – формування комплексу знань про копірайтинг як особливий літературний стиль та основну одиницю рекламної комунікації – текст для застосування в подальшій професійній діяльності.
Завдання навчальної дисципліни: сформувати уявлення про копірайтинг як особливий літературний стиль;навчити розрізняти основні форми й типи рекламних текстів;удосконалити практичні навички узагальнення й систематизації інформації для написання різних видів рекламних текстів;сформувати навички та випрацювати вміння укладати тексти відповідно до визначеної мети;розвинути вміння за допомогою тексту створювати переконливий дискурс (навчальний, професійний).
Предмет вивчення навчальної дисципліни – текст як інструмент бізнесової/медійної комунікації.
- Автор-розробник: Тетяна Кумейко
- Автор-розробник: Наталія Лісняк
- Автор-розробник: Наталія Краснопольська
- Автор-розробник: Тетяна Кумейко
- Автор-розробник: Ірина Ярошевич
- Автор-розробник: Вікторія Товстенко
- Автор-розробник: Наталія Лісняк
Вивчення української мови в економічному університеті тісно пов’язане із загальною тенденцією гуманізації освіти. Таке спрямування сприяє більш повному розвитку особистості молодої людини в контексті засвоєння загальнолюдських цінностей, формування самосвідомості сучасних студентів як майбутніх кваліфікованих фахівців. Не лише володіння мовою як засобом засвоєння на належному рівні навчальних дисциплін, а й усвідомлення її ролі для перспективної професійної і науково-дослідницької діяльності як одного з гарантів успіху – такі якісно нові чинники сучасного розуміння завдань курсу української мови у вищій школі. Основне з них полягає у засвоєнні студентами теоретичних знань і виробленні практичних навичок користування українською мовою в професійній і науковій сфері.
- Автор-розробник: Вікторія Товстенко