Метою вивчення дисципліни є набуття та засвоєння як теоретичних основ теорії міжнародної торгівлі так і практичних навичок та умінь застосування сучасного інструментарію системи регулювання міжнародних торгових процесів. У результаті вивчення дисципліни студенти повинні вміти розкривати сутність підходів, етапів і показників розвитку міжнародної торгівлі, виявляти особливості і тенденції розвитку міжнародної торгівлі за умов глобалізації, характеризувати сучасні форми та методи організації міжнародного обміну товарами, послугами, патентами та ліцензіями, навчитися проводити авторські дослідження, зокрема, в частині збору інформації, теоретичних посилок та робочих гіпотез. Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей та програмних результатів навчання відповідно до освітньо-професійної програми «Міжнародні економічні відносини».
- Автор-розробник: Леся Лиськова
- Автор-розробник: Ольга Яценко
- Автор-розробник: Тамара Гордєєва
- Автор-розробник: Тетяна Циганкова
- Автор-розробник: Анна Іщенко
- Автор-розробник: Ганна Солодковська
- Автор-розробник: Вікторія Олефіренко
- Автор-розробник: Ганна Солодковська
- Автор-розробник: Вікторія Олефіренко
- Автор-розробник: Анна Іщенко
- Автор-розробник: Леся Лиськова
Міжнародна торгівля, як обмін товарами і послугами, є не тільки зовнішньою ознакою існування світового ринку, а й матеріальною основою понад 80% міжнародних економічних відносин, що забезпечує зростаючу інтеграцію світового господарства. Вона являє собою форму зв’язку між товаровиробниками і споживачами різних країн, який виникає на основі розвитку міжнародного поділу праці. Даний курс спрямований на формування у здобувачів розуміння закономірностей, логіки та механізмів міжнародної торгівлі, отримання знань і практичних навичок щодо сучасних форм організації та методів міжнародного обміну товарами й послугами, сучасного інструментарію системи регулювання міжнародних торгових процесів. У результаті вивчення дисципліни здобувачі повинні вміти розкривати сутність підходів до трактування міжнародної торгівлі, визначати її етапи і показники розвитку. Опанування навичок виявляти особливості і тенденції розвитку міжнародної торгівлі за умов глобалізації, забезпечить набуття здобувачами цілісної системи умінь виконувати типові завдання професійної діяльності у сфері міжнародних економічних відносин.
- Автор-розробник: Леся Лиськова
- Автор-розробник: Марія Станіславівна Сандул
- Автор-розробник: Анна Іщенко
- Автор-розробник: Вікторія Олефіренко
- Автор-розробник: Ганна Солодковська
- Автор-розробник: Ольга Яценко
- Автор-розробник: Ольга Яценко
- Автор-розробник: Ганна Солодковська
- Автор-розробник: Тамара Гордєєва
- Автор-розробник: Анна Іщенко
- Автор-розробник: Леся Лиськова
- Автор-розробник: Вікторія Олефіренко
- Автор-розробник: Тетяна Циганкова
- Автор-розробник: Тамара Гордєєва
- Автор-розробник: Анна Іщенко
- Автор-розробник: Леся Лиськова
- Автор-розробник: Вікторія Олефіренко
- Автор-розробник: Тетяна Циганкова
- Автор-розробник: Вікторія Олефіренко
- Автор-розробник: Вікторія Олефіренко
- Автор-розробник: Леся Лиськова
- Автор-розробник: Ганна Солодковська
Доброго дня, шановні студенти! Запрошую Вас до вивчення курсу "Митне регулювання". Теоретичні знання основ та оволодіння практикою застосування методів та інструментів митного та нетарифного регулювання дозволить Вам сприяти реалізації національних економічних інтересів держави у системі світогосподарських відносин при Вашій працевлаштованості на макроекономічному рівні; та ефективній організації експортно-імпортних операцій на мікроекономічному рівні. Цікавої і плідної роботи!
- Автор-розробник: Тамара Гордєєва
- Автор-розробник: Анна Іщенко
- Автор-розробник: Тетяна Циганкова
- Автор-розробник: Марія Станіславівна Сандул
- Автор-розробник: Вікторія Олефіренко
- Автор-розробник: Анна Іщенко
Навчальна дисципліна спрямована на формування у здобувачів вищої освіти теоретичних і практичних компетенцій щодо формування і ефективного застосування сучасних маркетингових технологій у міжнародному бізнесі.
Основними завданнями дисципліни є розкриття сутності міжнародного маркетингу, структури міжнародного маркетингового середовища, методичних засад проведення міжнародних маркетингових досліджень, сегментації світового ринку та позиціювання фірм на ньому, моделей виходу фірм на закордонні ринки, формування ефективного міжнародного маркетингового комплексу.
Навчальна дисципліна розроблена для здобувачів освітньої програми «Міжнародна економіка»
- Автор-розробник: Тамара Гордєєва
Освітній ступінь: магістр
Мета дисципліни: формування системи теоретичних знань та практичних навичок стосовно сучасних моделей, методів та інструментів формування торгової політики та системи комерційної дипломатії країни.
Завдання дисципліни: формування у студентів системи знань, методичних підходів та навичок у сфері торгової політики та комерційної дипломатії країни.
Результати навчання:
За умов успішного виконання вимог щодо опанування дисципліни студент зможе:
- визначати чинники розвитку міжнародної торгової системи, аналізувати торгові політики країн, оцінювати причини, умови та тенденції застосування регуляторних інструментів в сферах торгівлі товарами, послугами, результатами інтелектуальної праці з метою виявлення позицій сторін в дво- та багатосторонніх торговельно-економічних переговорах;
- ідентифікувати ефективні з позицій досягнення цілей зовнішньоекономічної політики форм і методів комерційної дипломатії;
- розробляти та обґрунтовувати складові торгової політики України та пропозиції щодо формування позиції країни у дво- та багатосторонньому торговельно-економічному переговорному процесі;
- планувати діяльність структурних підрозділів державних органів управління та недержавних організацій в сфері комерційної дипломатії;
- сприяти формуванню позитивного іміджу країни в глобальній економічній системі;
- знати процесуальнімеханізмиСОТ з урегулювання торгових суперечок та огляду торгових політик;
- виявляти регулятивні пріоритети та тенденції вдосконалення міжнародної торговельної системи, оцінювати зміни регуляторного механізму створення та реалізації торгової політики країни.
- Автор-розробник: Ганна Солодковська
- Автор-розробник: Тетяна Циганкова
- Автор-розробник: Ольга Яценко
Метою дисципліни є формування у студентів розуміння закономірностей, логіки та механізмів створення і функціонування міжнародної системи розподілу, отримання теоретичних знань і набуття практичних навичок щодо організації та методів управління міжнародними каналами розподілу товарів та послуг.
Вивчення дисципліни «Управління міжнародними каналами розподілу» тісно пов’язано з такими науками як, «Маркетинг», «Міжнародна економіка», «Логістика», «Складське господарство» та є їх логічним продовженням та поглибленням.
Завдання дисципліни: сформувати у студентів комплекс компетенцій, достатніх для початку роботи за фахом на первинних посадах у логістичних, експортних та маркетингових відділах національних та міжнародних компаній.
- Автор-розробник: Вікторія Олефіренко
- Автор-розробник: Марія Станіславівна Сандул