- Автор-розробник: Тамара Гордєєва
- Автор-розробник: Тетяна Циганкова
- Автор-розробник: Тамара Гордєєва
- Автор-розробник: Анна Іщенко
- Автор-розробник: Тетяна Циганкова
- Автор-розробник: Ольга Яценко
- Автор-розробник: Вікторія Олефіренко
- Автор-розробник: Ганна Солодковська
- Автор-розробник: Анна Іщенко
- Автор-розробник: Ганна Солодковська
- Автор-розробник: Марія Станіславівна Сандул
- Автор-розробник: Ганна Солодковська
Мета вивчення дисципліни – спрямована на систематизацію набутих і отримання нових знань щодо проблем і методів розробки та реалізації цифрових технологій у міжнародній торгівлі і маркетингу, а також оволодіння технічними навичками і прийомами, пов'язаними з набуттям студентами цілісної системи умінь виконувати типові завдання у контексті динамічного розвитку цифрової економіки.
- Автор-розробник: Ганна Солодковська
- Автор-розробник: Анна Іщенко
- Автор-розробник: Ганна Солодковська