- Автор-розробник: Микола Бурмака
- Автор-розробник: Станіслав Петько
- Автор-розробник: Наталія Рябець
Анотація навчальної дисципліни – опанування навчальної дисципліни «Дипломатична служба та бізнес-комунікації» передбачає оволодіння базовими категоріями, новітніми концепціями, методами, інструментами та навичками у двох сферах професійної діяльності бакалавра міжнародних економічних відносин - дипломатичній службі та бізнес-комунікаціях.
Дана навчальна дисципліна передбачає як опанування здобувачами фундаментальних знань та міжнародної професійної термінології, компетенцій щодо основних груп процесів та предметних областей/галузей знань, так і набуття практичних навичок завдяки не тільки змістовним та цікавим учбовим завданням, заснованих на реальних кейсах дипломатичної практики комунікацій на двосторонньому рівні, в роботі міжнародних організацій, конференцій і самітів, бізнес-комунікацій міжнародних компаній, а й обов’язковій участі у розробці елементів міжнародних стратегій бізнес-комунікацій тощо.
Міждисциплінарні зв’язки навчальної дисципліни. Дипломатична служба та бізнес комунікації базуються на матеріалах дисциплін бакалаврського рівня: дипломатія, стратегічний протокол і етикет, міжнародні економічні відносини, мікроекономіка, макроекономіка, економіка підприємства, міжнародний порівняльний менеджмент, міжнародна торгівля, міжнародна безпека.
Метою опанування навчальної дисципліни «Дипломатична служба та бізнес комунікації» є володіння базовими категоріями, новітніми концепціями та методами у двох сферах професійної діяльності бакалавра міжнародних економічних відносин - дипломатичній службі та бізнес-комунікаціях завдяки формуванню у здобувачів фундаментальних знань та міжнародної професійної термінології, компетенцій щодо зовнішніх зносин і дипломатичної служби та практичних аспектів реалізації останньої у дво- та багатосторонніх форматах; організації та ефективної реалізації процесу бізнес-комунікацій на міжнародних ринках, набуття практичних навичок у веденні міжнародних переговорів з урахуванням регіональних особливостей, комунікації в мультикультурних командах, розробці міжнародної маркетингової комунікаційної стратегії, визначення та застосування комунікаційних каналів та інструментів взаємодії зі споживачем на зарубіжних ринках, а також оцінці ефективності бізнес-комунікацій.
- Автор-розробник: Олена Євдоченко
- Автор-розробник: Марина Прохорова
- Автор-розробник: Юлія Власенко
- Автор-розробник: Тетяна Олексіївна Галахова
- Автор-розробник: Олена Євдоченко
- Автор-розробник: Наталія Рябець
Креативний менеджмент (creative management) – це сукупність принципів, методів, форм та інструментів творчого здійснення ключових управлінських функцій (стратегічного та поточного планування, організації, керівництва, контролю, мотивації, комунікації,) в багатонаціональних підприємствах, насамперед у глобальних корпораціях. Креативний менеджмент охоплює більш складну систему творчих підходів порівняно із традиційним менеджментом, що ґрунтується на відпрацьованих у національних компаніях господарських практиках та вчить тому, як домогтися відчутного успіху для конкретної компанії в умовах непередбачуваних турбулентних змін у глобальній економіці. Ця дисципліна базується на тому, що використання сучасних управлінських інструментів креативного характеру та прийняття інноваційних рішень у виробничій, комерційній та фінансовій діяльності надає додаткові вигоди, переваги порівняно із застосуванням загальновживаних моделей ділового мислення. Це є неодмінною умовою нарощування міжнародної конкурентоспроможності багатонаціональних підприємств.
- Автор-розробник: Тетяна Олексіївна Галахова
- Автор-розробник: Єгор Киян
- Автор-розробник: Марина Прохорова
- Автор-розробник: Наталія Рябець
Шановні студенти вітаємо вас на курсу міжнародна економічна діяльність України!
- Автор-розробник: Аліна Володимирівна Жеваго
- Автор-розробник: Вікторія Олійник
- Автор-розробник: Олена Фурсова
Шановні студенти вітаємо вас на курсу міжнародна економічна діяльність України!
- Автор-розробник: Аліна Володимирівна Жеваго
- Автор-розробник: Вікторія Олійник
- Автор-розробник: Олена Фурсова
Мета дисципліни: формування у здобувачів вищої освіти теоретичних і практичних компетенцій щодо ефективного управління зовнішньоекономічною діяльністю компанії в сучасних умовах розвитку світової економіки.
- Автор-розробник: Аліна Володимирівна Жеваго
- Автор-розробник: Олена Фурсова
- Автор-розробник: Тетяна Бабич
- Автор-розробник: Любов Гальперіна
- Автор-розробник: Тетяна Бабич
- Автор-розробник: Олена Примостка
КОРОТКИЙ ОПИС КУРСУ
Курс направлений на ознайомлення слухачів програми з особливостями міжнародного бізнес-середовища та специфікою ведення бізнесу в ньому. Кожна тема розглядається на макро- та мікро-рівнях та направлена на формування практичних навиків ведення міжнародного бізнесу – розвитку та управління діяльністю компанії на міжнародному ринку.
Зміст курсу сконцентровано на наступних темах:
- сучасні прояви глобалізації та її вплив на учасників міжнародного бізнесу
- сутність, види та особливості міжнародного бізнесу
- міжнародне бізнес-середовище та основні його складові (політико-правове, соціо- культурне, економічне, технологічне)
- дослідження зарубіжних ринків, вибір та стратегія виходу на них
- сучасні моделі продажів на зарубіжних ринках
- регіональні особливості ведення міжнародного бізнесу
- Автор-розробник: Олена Євдоченко
- Автор-розробник: Тетяна Олексіївна Галахова
- Автор-розробник: Тетяна Олексіївна Галахова
- Автор-розробник: Тетяна Козачок
Метою курсу "Міжнародний операційний менеджмент" є формування у студентів розуміння основ та особливостей операційних стратегій глобальних компаній. Зважаючи на численні відмінності в операційних практиках національних та міжнародних компаній, матеріали даного курсу зосереджені на вивченні саме глобальних операційних стратегій. Студенти здобудуть розуміння сутності глобальних операційних компетенцій, глобальних ресурсо-орієнтованих операцій, глобальних операційних процесів, глобальних операційних практик. Матеріали курсу охоплюють найпопулярніші та часто використовувані на практиці класичні та новітні наукові теорії та принипи міжнародного операційного менеджменту. З особливою ретельністю підібрані для курсу всі навчальні кейси. Використання кесів дозволяє проілюструвати всі теоретичні матеріали практичними прикладами, а студентам отримати досвід вирішення реальних операційних проблем.
- Автор-розробник: Тетяна Бабич
- Автор-розробник: Єгор Киян
- Автор-розробник: Євген Панченко
- Автор-розробник: Тетяна Бабич
- Автор-розробник: Любов Гальперіна
- Автор-розробник: Єгор Киян
- Автор-розробник: Тетяна Козачок
- Автор-розробник: Єгор Киян
- Автор-розробник: Вікторія Олійник
- Автор-розробник: Олена Фурсова
- Автор-розробник: Тетяна Бабич
- Автор-розробник: Любов Гальперіна
- Автор-розробник: Єгор Киян
Шановні студенти вітаємо вас на курсу міжнародна економічна діяльність України!
- Автор-розробник: Наталія Аністратенко
- Автор-розробник: Аліна Володимирівна Жеваго
- Автор-розробник: Вікторія Олійник
- Автор-розробник: Олена Фурсова
- Автор-розробник: Вікторія Олійник
- Автор-розробник: Олена Фурсова
- Автор-розробник: Олена Тітова
- Автор-розробник: Олена Євдоченко
- Автор-розробник: Олена Євдоченко
- Автор-розробник: Аліна Володимирівна Жеваго
- Автор-розробник: Вікторія Олійник
- Автор-розробник: Олена Фурсова
- Автор-розробник: Тетяна Олексіївна Галахова
- Автор-розробник: Єгор Киян
- Автор-розробник: Наталія Рябець