- Автор-розробник: Вячеслав Кужель
- Автор-розробник: Павло Брадулов
- Автор-розробник: Ольга Кудирко
Курс спрямований на
Призначений для студентів спеціальностей
- Автор-розробник: Вікторія Кривещенко
- Автор-розробник: Ольга Кудирко
- Автор-розробник: Олександр Дима
- Автор-розробник: Оксана Мілентіївна Висоцька
- Автор-розробник: Вікторія Кривещенко
- Автор-розробник: Олександр Дима
- Автор-розробник: Ольга Кудирко
- Автор-розробник: Вікторія Кривещенко
- Автор-розробник: Ольга Кудирко
- Автор-розробник: Андрій Валерійович Закревський
- Автор-розробник: Вячеслав Кужель
- Автор-розробник: Ольга Кудирко
- Автор-розробник: Ольга Кудирко
- Автор-розробник: Олександр Дима
Зміст дисципліни розроблено відповідно до робочої програми з курсу «Управління закупівлями» для студентів бакалаврського рівня. Мета опанування полягає в розкритті специфіки закупівельної діяльності, її ролі та місця в системі діяльності підприємства.
Після опанування даної дисципліни студенти набудуть теоретичні та практичні знання основних аспектів закупівельного маркетингу в діяльності підприємств всіх секторів економіки як при виробництві продукції, так і продукуванні послуг.
Набуті знання можуть бути реалізовані в таких професіях як фахівці з маркетингу, менеджменту та підприємці, що працюють у сфері закупівель.
- Автор-розробник: Вікторія Кривещенко
- Автор-розробник: Анастасія Сержук
- Автор-розробник: Ольга Кудирко