- Автор-розробник: Ольга Олексіївна Сєвонькаєва
- Автор-розробник: Мирослава Антонченко
- Автор-розробник: Наталія Володимирівна Василькова
- Автор-розробник: Наталя Євтушенко
- Автор-розробник: Олександр Шафалюк
Навчальна дисципліна «Управління продажем» посідає важливе місце серед інших дисциплін бакалаврського рівня, оскільки на її основі узагальнюються знання з інших
фахових дисциплін підготовки бакалаврів маркетингу, а також приймаються управлінські рішення. Завдання продажів є забезпечення максимальної виручки, доходів та генерації прибутків підприємства. Продажі виступають основою і необхідністю роботи та існування будь-якого комерційного підприємства. Тому постає необхідність у використанні основних принципів системи управління продажем підприємства, застосуванню синтезу маркетингу та продажів, експлуатації основних мотивів прийняття рішення споживачів щодо купівлі. З цією метою будь-якому підприємству необхідно визначити цільового клієнта, здійснити правильну постановка цілей, прогнозувати та планувати обсяги продажів. Ефективна система продажів базується на розробленій стратегії продажів та визначених каналах збуту
підприємства. В систем продажів конструюються організаційні структури управління та мотиваційні системи, які забезпечують ефективне управління та підбір персоналу. Успішність продажів є результатом використання технік продажів та ефективних перемовини. Як результат, в процесі управління продажами, необхідно здійснювати аналітику ефективності та контроль системи продажів підприємства. Всі ці теми розкриває дисципліна «Управління продажем».
- Автор-розробник: Андрій Голіцин