Зважаючи на різноманітні ресурсні обмеження, притаманні вітчизняному економічному сьогоденню, особливої вагомості набуває комплексний аналіз і систематичне навчання на кращих прикладах ведення бізнесу. Такою сучасною управлінською технологією виступає бенчмаркінг. Використання його принципів і методів у процесі реалізації конкретних дослідницьких проектів на рівні підприємства дозволяє менеджменту здійснювати оперативний коригуючий вплив у межах управлінської системи, постійний пошук нестандартних підходів до вирішення складних ситуацій, оптимізувати виробничо-господарську діяльність шляхом орієнтування на досягнення бажаних цілей власного розвитку та ін.
- Автор-розробник: Андрій Федорченко
Анотація навчальної дисципліни Швидкий розвиток інформаційно – комунікативних технологій вносить суттєві корективи в процес налагодження комунікацій з цільовою аудиторією. Окрім традиційних офлайн каналів поширення інформації щоденно виникають нові онлайн інструменти та платформи для взаємодії бізнесу з кінцевими споживачами та іншими суб»єктами ринку. Досконале володіння потенціалу, переваг і недоліків та специфіки налагодження комунікації через нові інтернет майданчики, дозволить підприємству не лише охопити значну кількість представників цільової аудиторії, проінформувати про наявні пропозиції, змінити ставлення до бренду та компанії, вплинути на купівельну поведінку, але й максимально інтегрувати бренд в життя людини, створити ком»юніті бренду тим самим посилити конкурентоздатність на ринку та досягти стратегічних цілей підприємства.
Мета дисципліни: є формування у студентів знань із теорії та практики інтернет-комунікацій, набуття умінь та навичок самостійної розробки програми просування продукції та послуг підприємства в мережі інтернет.
Основними завданнями дисципліни є:
- досягти високого рівня теоретичної підготовки здобувачів, сформувати їх ринкове мислення в аспектах ефективного використання сучасних інструментів та технологій інтернет-комунікацій для вирішення маркетингових завдань підприємства
- навчити слухачів самостійно розробляти, реалізовувати та оцінювати ефективність програми представництва підприємства в мережі інтернет.
Предметом дисципліни є методи та інструментарій регулювання процесу налагодження комунікацій підприємства з цільовою аудиторією в Інтернет середовищі для досягнення маркетингових цілей
- Автор-розробник: Тетяна Архипова
- Автор-розробник: Олексій Куденко
- Автор-розробник: Наталія Володимирівна Василькова
- Автор-розробник: Вадим Лівшиц
- Автор-розробник: Наталія Володимирівна Василькова
- Автор-розробник: Наталія Володимирівна Василькова
- Автор-розробник: Вадим Лівшиц
Метою дисципліни «Маркетинг» є виклад теоретичних основ, базових категорій маркетингу, методологічних аспектів організації маркетингової діяльності та розгляд її пріоритетів в сучасних умовах. Основними завданнями дисципліни є ознайомлення студентів з відповідними теоретичними поняттями, категоріями маркетингу, сучасними тенденціями в маркетингу; опанування методологічним апаратом організації маркетингової діяльності на підприємствах; виховання здатності до творчого пошуку напрямків удосконалення маркетингової діяльності. Предметом дисципліни є філософія і практика підприємницької діяльності, зорієнтованої на задоволення потреб і запитів споживачів.
- Автор-розробник: Тетяна Сахарова
- Автор-розробник: Мирослава Антонченко
- Автор-розробник: Наталія Володимирівна Василькова
- Автор-розробник: Наталія Володимирівна Василькова
- Автор-розробник: Олександр Олександрович Єранкін
Упішна товарна політика, динамізм і гнучкість виробництва, що зорієнтоване на задовільнення конкретних потреб покупців, є однією із головних умов ефективної виробнично-комерційної діяльності підприємства. Стрижнем цієї політики є концепція створення товарів ринкової новизни
- Автор-розробник: Мирослава Антонченко
Маркетингове планування – про що цей курс?
Маркетинг-план є обов’язковим документам в пошуку джерел фінансування. Ви маєте свою ідею і вам необхідно знайти фінанси, іншими словами вам не вистачає грошей для втілення в життя вашої ідеї. Вам необхідно переконати зовнішнього інвестора, кредитора або партнера по бізнесу, що ваш проект життєздатний. Ця вимога – доведення, що ваш проект життєздатний - є обов’язковою, гроші не дають, якщо не впевнені в їх поверненні. Ця вимога в переконанні третьої особи в успіху вашого проекту накладає певні особливості до стилю написання документу. В своєму документі ви досить детально знайомити читача зі своїм минулим, аргументуючи тим самим, що ви вмієте робити те, про що говорити в маркетинг плані, що ви успішна людина, яка немає боргів або їх вчасно віддає, що ви людина слова і поступків. В своєму проекті ви підкреслюєте свої сильні сторони, говорячи про явні слабкі сторони, акцентуєте на цьому вагу, дозволяючи собі повтори щодо переваг саме вашого проекту.
Плани завжди аналізуються зовнішніми інвесторами, а це означає, що явні слабкі сторони будуть виявлені в будь-якому випадку. Вам прийдеться говорити про свої слабкі сторони, бути чесними. До якої міри бути чесними? – можете запитати Ви. Розповідайте про ЯВНІ слабкі сторони, і пояснюєте їх, вкладаючи в голову вашому читачеві свої думки та міркування щодо негативних явищ.
Маркетинг-план може бути використаний для внутрішніх цілей, тобто внутрішнього планування вашої діяльності. Ідеально - це завжди необхідно аналізувати сильні та слабкі сторони компанії, визначати конкретні цілі свого бізнесу, складати план діяльності для досягнення мети і визначати контрольні етапи. Все це правильно. Однак ми викладаємо на папері свій внутрішній маркетинг план в декількох випадках, коли підводимо підсумок певного етапу розвитку свого бізнесу, коли починаємо новий проект, навіть якщо для цього не залучаємо зовнішнє фінансування.
Чому потрібно так ретельно прораховувати свої дії, якщо не залучаєте зовнішніх інвесторів? Адже ми розуміємо, що нові проекти потребують фінансових вкладень, а це означає, що люди, які працюють на «старому» проекті сформували цей прибуток, а ми його спрямовуємо на інший проект, інколи на виплати іншим людям та купівлю обладнання для інших фахівців. Потрібно бути чітко переконаним в правоті своїх дій і розуміти, що в майбутньому проект наддасть сили вашому бізнесі. Звичайно, маркетинг-план для себе пишуть не так детально, однак, на моє переконання, це є просто розповсюджена помилка.
В цьому курсі ви познайомитися з основами фандрейзингу. Можливо, вам здається, що маркетингове планування недоречно, коли мова йде про некомерційні проекти, однак, хочу підкреслити, що планувати діяльність по некомерційному проекту інколи потрібно ще більш ретельно, ніж виконувати комерційний проект, адже ви, реалізуючи некомерційний проект, як правило, користуєтесь грошима, отриманими як податки від громадян. І, звичайно, некомерційні проекти також передбачають стабільність, адже завжди постає питання, якщо донорська допомога закінчиться, чи буде продовжуватися ця діяльність та яким коштом?
В цьому курсі ми також торкнемося питань планування роботи державних органів влади. Ця тема винесена на індивідуальне навчання, оскільки це важливо для лише для певної категорії слухачів курсу
- Автор-розробник: Наталія Володимирівна Василькова
- Автор-розробник: Ірина Лилик
- Автор-розробник: Наталія Володимирівна Василькова
- Автор-розробник: Наталя Євтушенко
- Автор-розробник: Олексій Кофанов
Мета науки: озброїти студентів знаннями з питань ефективного встановлення комунікативних зв'язків між суб'єктами ринку, що допоможе майбутнім фахівцям приймати ефективні виробничі, організаційні та наукові рішення на рівні сучасних вимог.
- Автор-розробник: Ольга Олексіївна Сєвонькаєва
- Автор-розробник: Вадим Лівшиц
Формування позитивної репутації підприємства на ринку, створення та підтримування його позитивного іміджу – найголовніші чинники забезпечення сильної конкурентної позиції будь-якої організації на ринку. Для цього підприємства мають не тільки встановлювати конструктивні зв’язки з клієнтами, дилерами та постачальниками, а й тісно співпрацювати з громадськістю, тобто формувати коло зацікавлених потенційних споживачів, знаходити прихильників серед інших ринкових суб’єктів, поширюючи позитивну інформацію про себе та виправляючи через засоби масової інформації думку про ті події, що є невиграшними для підприємств або їхнього товару. Досягненню цієї мети сприяє активне застосування інструментарію паблік рилейшнз (PR) у бізнесовій діяльності.
- Автор-розробник: Олена Бучинська
- Автор-розробник: Олександр Шафалюк
Мета дисципліни: дати студентам знання та практичні навички щодо формування системи, створення і функціонування каналів розподілу; форм і методів роботи посередників у каналах; підвищення ефективності їх діяльності та оптимізації витрат у процесі товарного руху з урахуванням вимог ринку та прибутковості діяльності усіх суб’єктів , зайнятих цією діяльністю; методологічних та методичних питань вибору й ведення політики розподілення в умовах конкуренції.
Завдання дисципліни: вивчення сутності та значення управління продажем товарів та послуг, організації роботи посередників та управління товарним рухом формування, конструювання і функціонування каналів розподілу; набуття студентами навичок підвищення ефективності діяльності посередників та оптимізації витрат у процесі товарного руху.
Предмет дисципліни: рух товарно-матеріальних ресурсів каналами розподілу.
- Автор-розробник: Андрій Голіцин
- Автор-розробник: Володимир Пилипчук
Зважаючи на різноманітні ресурсні обмеження, притаманні вітчизняному економічному сьогоденню, особливої вагомості набуває комплексний аналіз і систематичне навчання на кращих прикладах ведення бізнесу. Такою сучасною управлінською технологією виступає бенчмаркінг. Використання його принципів і методів у процесі реалізації конкретних дослідницьких проектів на рівні підприємства дозволяє менеджменту здійснювати оперативний коригуючий вплив у межах управлінської системи, постійний пошук нестандартних підходів до вирішення складних ситуацій, оптимізувати виробничо-господарську діяльність шляхом орієнтування на досягнення бажаних цілей власного розвитку та ін.
- Автор-розробник: Наталя Євтушенко
- Автор-розробник: Андрій Федорченко