Психологія професійної діяльності в широкому сенсі є комплексом наукових дисциплін про працю як культурну та соціальну активність людини, яка виступає в якості його суб’єкта, його ключового компонента «системостворювального фактора».
У вузькому сенсі «Психологія професійної діяльності» визначається як комплекс наукових дисциплін про працю як процес функціонування та розвиток людини як суб’єкта праці, як окремого індивіда; це комплекс дисциплін про теоретико-методологічні, психофізіологічні та психологічні основи праці; психологічні характеристики конкретної професійної діяльності; професійно важливі якості окремого індивіда як суб’єкта праці; професійні кризи та деструкції, деформації, хвороби тощо.
Дисципліна є обов’язковою для вивчення. Вивчається на 3 курсі (5 семестр). Форма підсумкового контролю – екзамен. Обсяг – 4 кредити ЕСТS (120 год.).
- Автор-розробник: Корват Лариса
- Автор-розробник: Ковалькова Тетяна
Організація матеріального забезпечення по службі тилу (продовольній службі) - Андрухов - WKKNEU0011U
У сучасних управлінських умовах господарювання стає необхідним використання нових підходів до управління підприємствами послуговуючись принципами, підходами та інструментами маркетингу. В цьому контексті мова йде про появу і розвиток нової системи управління підприємством – маркетингового менеджменту. Прикметник "маркетинговий" чітко вказує на принципово нову основу такої системи управління. Сучасні особливості розвитку теорії і практики маркетингового управління допомагають зрозуміти специфіку сучасного етапу розвитку маркетингового управління, характерну для сучасного етапу еволюції цієї управлінської концепції.
Предметом вивчення дисципліни « Маркетинговий менеджмент» є система знань про управління процесами маркетингової діяльності підприємства, використання конкретного практичного інструментарію у вирішенні актуальних проблем розвитку з орієнтацією на потреби споживачів цільових ринків.
Мета дисципліни – це виклад принципів, завдань та функцій управління маркетинговою діяльністю підприємства, розгляд алгоритмів, стратегій та політик організація, планування, реалізації та контролю цих процесів.
- Автор-розробник: Голіцин Андрій
Базовий курс маркетингу складається з двох розділів: «Генезис маркетингу» та «Парадигма сучасного маркетингу». Перший з зазначених розділів, охоплює теми, які присвячені еволюції теорії маркетингу та її окремих складових; розглядаються основні категорії маркетингу та різновиди маркетингової діяльності. Значна увага приділена сучасним проблемам маркетингу. Другий підрозділ містить методологічні засади маркетингової діяльності на підприємстві.
Головною метою навчальної дисципліни «Маркетинг» є виклад теоретичних основ, базових категорій маркетингу, методологічних аспектів організації маркетингової діяльності та розгляд її пріоритетів в сучасних умовах.
Навчальна дисципліна «Етнопсихологія» дозволяє пізнати закономірності своєї психічної діяльності, сформувати потребу в особистісному розвитку і самовдосконаленні, навчитись виявляти психологічні особливості інших людей, будувати позитивні стосунки з оточенням і досягати індивідуальних цілей в процесі навчання. Тим самим створюються умови для кращої адаптації студентів-першокурсників до навчання в університеті і закладаються основи ефективної реалізації майбутньої професійної діяльності. Дисципліна відноситься до базових дисциплін для вивчення на вибір студента. Вивчається на 2 курсі (3 семестр). Форма підсумкового контролю –залік. Обсяг – 2 кредити ЕСТS (60 год.).