Навчальна дисципліна «Соціологія реклами та масових комунікацій» спрямована на формування соціологічних компетентностей у студентів спеціалізації «Соціологія економіки та підприємництва». Знання принципів та технологій реклами та масових комунікацій, вміння ними користуватися та виявляти закономірності мають бути в центрі уваги фахівця в галузі соціології

Модуль «Основи економічної науки» має за мету: вивчення загальних основ економічного життя суспільства, закономірностей становлення та розвитку економічної системи і діалектики взаємозв’язку її структурних елементів

сформувати у студентів знання в галузі управління активами інститутів спільного інвестування та навчити сучасним практичним методам і принципам проведення операцій з цінними паперами на фондовому ринку, умови та особливості здійснення цих операцій інститутами спільного інвестування, розкрити специфіку створення, управління та регулювання діяльності інститутів спільного інвестування в країнах з розвиненими фондовими ринками та фондовими ринками, що розвиваються.

Навчальна дисципліна «Маркетинг і брендинг туристичних дестинацій» присвячена ви­вченню механізмів та сучасних світових практик управління туристичними дестинаціями  у країнах-лідерах розвитку туризму та дає можливість здобувачам вивчити і зрозуміти сучасні способи та методи розвитку туристичних дестинацій, методики формування та промоції туристичної пропозиції дестинації, ефективні способи капіталізації бренду території відвідування туристів та перспективи їх впровадження в Україні. 

Перехід до стандартної міжнародної класифікації галузей економіки дозволяє виділити у складі національного господарства країни три сектора економіки: добувний (сировинний), обробний і послуг та відійти від поняття “невиробнича сфера”, яке застосовували до сфери послуг, на основі сучасного трактування змісту економічної діяльності, коли виробничою вважається будь-яка  діяльність , що дає прибуток, а також на розподілі суспільної праці на два види: праця по виробництву продуктів (товарів) та праця по виробництву послуг, кожний із яких є продуктивним.

У своєму розвитку сектори економіки взаємопов’язані. Разом із тим діяльність в секторі послуг не тільки відрізняється своєю специфікою в порівнянні з діяльністю інших двох секторів економіки, а й характеризується великою різноманітністю та різноаспектністю.

Споживання послуг в країнах з високорозвиненою економікою непомітно починає переважати над споживанням багатьох благ. Темпи росту світового ринка послуг вдвічі перевищують темпи росту торгівлі товарами.

Закономірності і пропорції розвитку в економіці України поки що інші, але, незважаючи на кризисні явища, ряд галузей сектора послуг динамічно розвиваються. Змінюється структура попиту в секторі послуг, продукти сфери послуг - наука і інформація стають в економіці XXI  століття суттєвою рушійною силою структурних зрушень в технологічному попиті виробництва.

Поряд з традиційними для вітчизняної практики все більшого значення набувають спеціально притаманні ринковій економіки послуги, продукування яких здійснює широка мережа заново створених сервісних організацій (інституцій), маркетингові підходи до діяльності яких формувалися на основі досвіду промислових та торгівельних структур.

Разом з тим, сервісний менеджмент має ряд особливостей, що дозволяє розглядати його як специфічний вид діяльності.

 Presentation skills are the most important skills most people can ever develop during their career.

 The higher you advance in your career, within any organization, the more time you will spend using your presentation skills to communicate with colleagues, customers, clients, investors, and the public.   

We will examine, how to harness nervous energy thinking on your feet and how to use body language and voice to communicate clearly and with authority.