Мета дисципліни. " Іноземна мова" полягає у формуванні спеціальної міжкультурної комунікативної компетенції, яка охоплює мовну, соціальну, культурну, професійну та навчальну компетенції, що дозволить поєднати спеціальні знання, навички і уміння для професійного іншомовного усного та писемного мовлення, підвищення ефективності міжкультурної комунікації у професійній сфері.

     Завдання дисципліни. Набуття студентами навичок читання з повним розумінням змісту; аналізу фахової , суспільно-політичної, суспільно-економічної й художньої літератури; володіння усною монологічною і діалогічною мовою в межах суспільно-політичної, загальноюридичної тематики; реферування та анотування спеціальної літератури; складання англійською мовою службових листів і документів з юридичних питань.

 

Навчальна дисципліна «Європейська інтеграція» передбачає завершення системної підготовки фахівців з міжнародної економіки на бакалаврському рівні і передбачає можливість використання набутих знань при практичній організації різних форм співробітництва як з державами Європейського Союзу, так і з різними європейськими структурами, а також підготовки до самостійного ведення бізнесу в ЄС.

Дисципліна «Гроші та кредит»:

-  формує розуміння теоретико-методологічних основ та організаційно-правового механізму функціонування грошей, кредиту та банків у ринковій економіці;

- відображає механізми й специфіку функціонування грошей та систем розрахунків у сучасній  економіці, їх рух на грошових і товарних ринках, інновації грошового обігу в цифровій економіці, роль банків у процесах емісії, акумулювання, перерозподілу грошових ресурсів та перспективи розвитку монетарної економіки;

-  формує сучасне економічне мислення і є невід’ємною складовою підготовки фахівців-економістів.

Метою вивчення дисципліни є формування у здобувачів навичок здійснення ефективної мовної комунікації за професійним спрямуванням. Курс призначений для здобувачів 1 курсу економічних спеціальностей та характеризується практичною спрямованістю, що досягається завдяки міждисциплінарності, мовленнєвій спрямованості, ситуативності та спрямованості на формування у здобувачів потреби вивчення іноземних мов і оволодіння ними як засобом спілкування, пізнання, самореалізації та соціальної адаптації в полікультурному середовищі в умовах глобалізації.