Вивчення дисципліни "Стратегія підприємства" здійснюється після засвоєння студентами дисциплін «Економічна теорія», «Менеджмент», «Економіка підприємства», «Організація операційної діяльності підприємства», «Маркетинг», «Фінанси підприємств», «Організація і стимулювання праці», «Управління персоналом».
Засвоєні студентами знання та набуті під час вивчення даної дисципліни навички є основою для здійснення практичної діяльності у сфері стратегічного управління в підприємствах агробізнесу, розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми стратегічного управління або у процесі навчання, що передбачає застосування новітніх теорій та методів впорядкування стратегічної діяльності підприємств і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
Мета дисципліни - сформувати професійний погляд і виробити практичні навички з питань застосування прийомів і методів формулювання стратегій, розробки стратегічних планів, проектів і програм, створення системи стратегічного управління та забезпечення її ефективного функціонування на підприємстві.
Предмет дисципліни «Стратегія підприємства» включає вивчення теорії та практики розробки стратегій на рівні підприємств, конкретних методів і прийомів аналізу внутрішнього і зовнішнього середовища підприємства, планування стратегії та організації її реалізації на підприємствах АПК.
Завдання дисципліни «Стратегія підприємства» полягають у засвоєнні студентами теоретико-методологічних основ розробки стратегії аграрних підприємств, розвиток уміння аналізувати внутрішні і зовнішні умови функціонування підприємств, набуття навичок розробки окремих елементів процесу стратегічного управління.